یادداشت ویژه/ آقای صالحی امیری! هنوز برای عزیزی خادم عذرخواهی نکردید

یادداشت ویژه/ آقای صالحی امیری! هنوز برای عزیزی خادم عذرخواهی نکردید

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ای که گذشت، اخبار متفاوتی درباره حمایت رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از کاندیداتوری یک کاندیدا به گوش رسید. گمانه زنی های فراوان و البته حدس هایی که همه آرزو می کردند درست نباشد و متاسفانه هیچ تکذیبیه ای در رد آنها ندیدند. 

همه از این می گویند که صالحی امیری به دنبال آن است که میرشاد ماجدی را در انتخابات 8 شهریور، رئیس فدراسیون کند و اگرچه روابطی عالی با حمید سجادی وزیر ورزش ندارد؛ اما در این مورد خاص او را با خود همراه کرده است. 

شنیدن این ادعاها به این دلیل بسیار سنگین است که در انتخابات اسفند 99 از کاندیداتوری شهاب عزیزی خادم حمایت کرد. صالحی امیری هیچ گاه برای آسیبی که مدیریت عزیزی خادم به فوتبال ایران وارد کرد، از مردم ایران عذرخواهی نکرد و به دلیل حمایت از او خود را وامدار مردم ندانست. 

حالا اخبار دیگری به گوش می رسد که او می خواهد میرشاد ماجدی را رئیس فدراسیون کند. آیا واقعا ماجدی را تا این حد پخته و خبره می داند که چنین تصمیمی برای فوتبال گرفته است؟

 صالحی امیری هنوز برای آن انتخابات یک عذرخواهی به مردم ایران بدهکار است و این تصمیم جدید را گرفته است. اگر قصدی برای حمایت از ماجدی ندارد خیلی شفاف بگوید تا هاله ابهام و گمانه زنی درباره این حمایت، غبارآلودتر و بزرگتر نشود.

علی جوادی/ سردبیر روزنامه ایران ورزشی

1470