اسطوره منچستریونایتد، ستاره سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید را نخواست!

اسطوره منچستریونایتد، ستاره سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی سرمربی دی سی یونایتد عنوان کرد که لوئیس سوارز ستاره سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید را نمی‌خواهد. 

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز سی و پنج ساله فصل گذشته را با اتلتیکو مادرید به پایان رساند و حالا به دنبال باشگاه جدیدی است تا بتواند در آستانه جام جهانی 2022 قطر، از نظر فیزیکی در اوج آمادگی باشد. او اخیراً تایید کرد که پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های MLS دریافت کرده و می‌خواهد آن‌ها را بررسی کند. 

به نقل از سایت گل، وین رونی اسطوره منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی راجع به احتمال خریدن لوئیس سوارز گفت: "من برای سوارز احترام زیادی قائلم. او بازیکن خارق العاده‌ای است، اما من بازیکنانی می‌خواهم که تشنه موفقیت باشند. من دوست دارم بازیکنانی در اختیار داشته باشم که قابلیت بازی کردن در تمامی بازی‌ها را داشته باشند و بتوانند چیزهای زیادی به ما بدهند. بله ما در تلاشیم تا بازیکنان باکیفیتی به تیم بیاوریم و مطمئنم که در آینده‌ای نزدیک، اخبار خوبی درباره خریدهای باشگاه خواهید شنید."

ستاره اروگوئه‌ای در اولین فصل حضورش در روخی بلانکوس آمار بسیار خوبی از خودش به جای گذاشت و موفق به زدن 21 گل شد تا کمک شایانی به دیگو سیمئونه برای قهرمانی در لالیگا کرده باشد، اما او در فصل پیش افت فاحشی داشت و نتوانست عملکرد همیشگی‌اش را ارائه دهد. 

4416