جزئیات قرارداد جوان ایتالیایی میلان پس از انتقال به تیم جدید مشخص شد

جزئیات قرارداد جوان ایتالیایی میلان پس از انتقال به تیم جدید مشخص شد

پايگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، ستاره جوان ایتالیایی روسونری با جدایی از جمع یاران این باشگاه به تیم فوتبال لچه ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر رسانه‌های ایتالیایی و کارشناس سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، لورنزو کولومبو در یک قدمی پیوستن به لچه قرار داشت و این‌که این مهاجم جوان جایی در برنامه‌های فصل آینده استفانو پیولی نخواهد داشت، قطعی شده است.

لورنزو کولومبو فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه اسپال سپری کرد که موفق به زدن شش گل در سی و چهار بازی شد.

جانلوکا دی‌مارتزیو بر این باور است که اسناد و مدارک این انتقال بین دو باشگاه تکمیل شده است. فرمول معامله قرضی با بند اختیاری خرید خواهد بود که هم‌چنین دارای یک بند بازخرید برای میلان نیز می‌باشد.

باشگاه لچه موفق شد فصل گذشته به سری آ ایتالیا صعود کند و این بدین معنا خواهد بود که لورنزو کولومبو هم‌چنان فرصت بازی در سری آ را خواهد داشت. قرار بر این بوده که به محض تکمیل تبادل اسناد، این بازیکن در تست‌های پزشکی شرکت و قراردادش را امضا کند.

فرمول این معامله همانی است که پیش از این مطرح شده بود و به عبارتی این مهاجم جوان ایتالیایی به صورت قرضی همراه با بند خرید اختیاری و یک بند بازخرید توسط میلان به این باشگاه تازه به سری آ صعود کرده پیوسته است.

9404