خداحافظی احساسی کاپیتان میلان با هواداران روسونری

خداحافظی احساسی کاپیتان میلان با هواداران روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان سابق روسونری که اخیرا به بیانکوچلستی ملحق شده، از طریق شبکه‌های اجتماعی با هواداران میلان خداحافظی کرد.

به گزارش کانون هواداری میلان، آلسیو رومانیولی با پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد ضمن کاهش دستمزد موافقت نکرد و در نهایت به لاتزیو تیم محبوب کودکی‌اش پیوست.

کاپیتان سابق میلان یک ویدیو بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و در توضیحات آن متن بلند بالایی به این مضمون را نشر داده است:

"پس از هفت سال حالا زمان خداحافظی فرا رسیده است. زمانی از من استقبال کردید که یک پسربچه بودم و حالا به عنوان یک مرد این‌جا را ترک می‌کنم. در طول این هفت سال میلان برای من حکم یک خانواده را داشته است."

"دوران سختی را سپری کردیم اما پس از آن با گرفتن مسئولیت، شاهکار فوق‌العاده‌ای خلق کردیم."

"می‌خواهم از تمام افراد کازا میلان به خصوص آن‌هایی که در میلانلو هستند تشکر کنم؛ کسانی که لحظاتی فراموش نشدنی را با آن‌ها گذراندم. از تمام هم‌تیمی‌هایی که طی این هفت سال داشتم، تشکر می‌کنم؛ تمام مدیران و تمام مربیان."

"می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از آدریانو گالیانی و میهایلوویچ کنم که من را به میلان آوردند. یک تشکر ویژه از جنارو گتوزوی مربی که در کنار دادن بازوبند کاپیتانی به من، او مهم‌ترین شخص در دوران حرفه‌ای من برای میلان محسوب می‌شود."

"در پایان، تشکر می‌کنم از تمام هواداران برای توجه همیشگی، حمایت‌های شما و این‌که همیشه کاری کردید تا احساس کنم یکی از شما هستم."

"حالا زمان خداحافظی رسیده اما خاطرات فراموش نخواهند شد و چیزی که میلان برای من بوده است، همیشه در قلب من باقی خواهد ماند."

"امیدوارم که توانسته باشم وارد قلب‌های شما شوم و خاطرات خوبی را به عنوان یک بازیکن و مهم‌تر از همه به عنوان یک انسان برای شما به یادگار گذاشته باشم؛ به این خاطر که این موضوع برای من مهم‌تر از هر چیزی است."

"به زودی شما را به عنوان یک حریف ملاقات خواهم کرد."

9404