مصاحبه دیبالا و پاسخ او در واکنش به سوالاتی درباره خروجش از یوونتوس

مصاحبه دیبالا و پاسخ او در واکنش به سوالاتی درباره خروجش از یوونتوس

پايگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا ماجراجویی خود در یوونتوس را بازتاب داد و مدعی شد که یاد گرفته است چگونه در این باشگاه برنده شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو یووه، قرارداد پائولو ديبالا با بانوی پیر ایتالیا در پایان ماه ژوئن به پایان رسید و او اکنون یک بازیکن آزاد است. در حالی که مدیریت باشگاه اینتر به صورت فشرده با این بازیکن آرژانتینی مذاکره کرده بود و مقامات منچستر یونایتد نیز پی‌گیر وضعیت نهایی دیبالا شده بودند، اما این بازیکن هنوز با شرایط پیوستن به هیچ باشگاهی موافقت نکرده و هم‌چنان بدون تیم است.

با وجود این‌که ماجراجویی پائولو ديبالا در بانوی پیر به پایان رسیده، اما او به عنوان فردی که بسیار مورد علاقه هواداران باشگاه بیانکونری قرار گرفت، شناخته شد. این ستاره خوش تکنیک آرژانتینی اخیرا در مصاحبه‌ای با خبرنگار رسانه توتو یووه صحبت کرده و در مورد دوران حضور خود در باشگاه یوونتوس سخن گفته و می‌گوید: "من در سنین جوانی به تورین آمدم و چیزهای زیادی یاد گرفتم؛ من در یوونتوس اصل پیروز شدن را یاد گرفتم."

دیبالا افزود: "ذهنیت برتر و برنده در یوونتوس وجود دارد و در واقع پیروزی تنها چیزی است که در این تیم اهمیت دارد. فراز و نشیب‌های زیادی در یوونتوس داشتم ولی مهم‌ترین چیزی که از آن‌ها یاد گرفتم، ذهنیت برنده شدن بود که همیشه برای من باقی خواهد ماند."

ستاره ملی‌پوش و آرژانتینی در ادامه گفت: "من با مربیان زیادی در یوونتوس کار کردم و همه آن‌ها روش‌های جدیدی داشتند؛ ولی فلسفه باشگاه برنده شدن بود و همه با تاکید بر این موضوع به میدان می‌رفتند. من در یوونتوس رشد زیادی داشتم."

حتی فصل گذشته نیز دیبالا بازیکن مهمی برای یوونتوس بود. او ده گل در سری آ به ثمر رساند و پنج پاس گل داد و هم‌چنین دو بار در کوپا ایتالیا برای بیانکونری گلزنی کرد.

پائولو دیبالا در مورد ترک یوونتوس و سوالاتی در این زمینه پاسخی به خبرنگار توتو یووه نداد. گفتنی است شرایط همکاری یوونتوس و پائولو دیبالا نهایی نشد و این بازیکن حالا به صورت آزاد می‌تواند راهی تیم دیگری شود.

9404