تمدید قرارداد ستاره آلمانی مونیخی‌ها نزدیک است/ پذیرش اصل پیشنهاد توسط گنبری

تمدید قرارداد ستاره آلمانی مونیخی‌ها نزدیک است/ پذیرش اصل پیشنهاد توسط گنبری

پايگاه خبری فوتبالی - آینده او هنوز مشخص نیست اما در این بین سیگنال‌های مثبتی در خصوص تمدید قرارداد سرژ گنبری وجود دارد. هم بازیکنان و هم باشگاه به تمدید خوش‌بین هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، مانوئل نویر و توماس مولر برای تمدید یک‌ساله قرارداد خود به توافق رسیدند. به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی به موقع و تا یک سال پیش از موعد باشگاه را ترک کند. این امر آینده سرژ گنبری را نامشخص می‌گذارد که قرارداد او تا سی‌ام ژوئن سال 2023 میلادی معتبر است. اما بر اساس اطلاعات خبرنگار نشریه کیکر، پروژه تمدید اکنون در چشم‌انداز قرار گرفته است و تبادل با مدیریت بایرن‌ مونیخ بسیار بهتر پیش می‌رود.

در واقع، این بازیکن بیست و شش ساله از پیشنهاد مونیخ راضی است و تنها بحث در مورد جزئیات است. جزییاتی در مورد برنامه‌ریزی آینده با سرژ گنبری که در این‌جا نیز شرایط نزدیک‌تر می‌شوند. هر دو طرف، بازیکنان و باشگاه، در حال حاضر مطمئن هستند که بر سر تمدید قرارداد پس از سال 2023 میلادی در آینده قابل پیش‌بینی برای چهار پنج سال دیگر به توافق می‌رسند. باشگاه چلسی به تازگی به خرید سرژ گنبری ابراز علاقه کرده بود ولی حضور تیم لندنی در این رقابت قطعی نیست. چرا که سرژ گنبری از هم اکنون آینده بلندمدت در بایرن مونیخ را ترجیح می‌دهد.

9404