علل ناراحتی لواندوفسکی از مونیخی‌ها از دید رسانه آلمانی: دیگر علاقه‌ای ندارم!

علل ناراحتی لواندوفسکی از مونیخی‌ها از دید رسانه آلمانی: دیگر علاقه‌ای ندارم!

پايگاه خبری فوتبالی - یک رسانه آلمانی دلایل اصلی ناراحتی روبرت لواندوفسکی از مدیریت باواریایی‌ها را بازگو می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت آینس، خروج یا ماندن روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ هنوز مشخص نشده و به نظر می‌رسد که پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری همه چیز را مشخص کند. با این که مهاجم ملی‌پوش لهستانی به تازگی در تمرینات فصل جدید تیم مونیخی شرکت کرده، خبرنگار نشریه اشپورت آینس آلمان خبر از ناراحتی این بازیکن می‌دهد.

این خبرنگار نشریه آلمانی در گزارش اخیر خود می‌گوید که به جز دیر آمدن در تمرینات و زود ترک کردن محوطه توسط روبرت لواندوفسکی، ناراحتی‌های قدیمی‌تری هم وجود دارد! به گفته خبرنگار نشریه اشپورت آینس آلمان، روبرت لواندوفسکی سی و سه ساله بعد از خروج هانس دیتر فلیک و حضور یولیان ناگلزمان، از تاکتیک تیمی بایرن مونیخ راضی نیست. این بازیکن معتقد است که بایرن مونیخ از عناصر تهاجمی زیادی استفاده می‌کند و این مسأله فرصت گلزنی در خط حمله را از گلزن لهستانی باواریایی‌ها می‌گیرد.

از طرف دیگر، بعد از تحمل شکست یک بر صفر در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر ویارئال در فصل قبل، این بازیکن لهستانی انگیزه خود برای بازی را از دست داده است! به گفته خبرنگار این نشریه آلمانی، روبرت لواندوفسکی بعد از تحمل این شکست به نزدیکان خود گفته که دیگر به یولیان ناگلزمان و بایرن مونیخ علاقه‌ای ندارد. بعد هم شایعه مذاکره سران بایرن مونیخ با ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و ستاره سابق خط حمله بروسیا دورتموند که البته به تازگی به تیم منچستر سیتی انگلیس پیوسته است، این مهاجم ملی‌پوش لهستانی را بیش از پیش ناراحت کرده است.

9404