آخرین وضعیت انتقال دی‌لیخت و سایر گزینه‌ها از زبان مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ

آخرین وضعیت انتقال دی‌لیخت و سایر گزینه‌ها از زبان مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی بوسنیایی باواریایی‌ها درباره آخرین شرایط نقل و انتقالات این تیم صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از بایرن اینسایدر، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان با کریستین فالک گفت‌وگویی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم و به ویژه درباره ماتیاس دی‌لیخت انجام داده که مهم‌ترین قسمت‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"برای من مهم بود که با مسئولان یوونتوس از جمله آریوابنه، کروبینی و پاول ندود پشت میز بنشینیم. من چهار سال در آن‌جا بازی کردم و رابطه خوبی با باشگاه دارم. ما دو جلسه گفت‌وگو داشتیم. حالا باید صبور باشیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اصولا من آدم خوش‌بینی هستم."

صالح حمیدزیچ درباره بازیکنانی که می‌خواهند به بایرن مونیخ بپیوندند گفت: "اگر به تیم ما نگاه کنید، فکر می‌کنم ما به خوبی آماده هستیم و می‌توانیم منتظر فصل آینده باشیم. از نظر بازیکنان، حرکت به سوی به آینده با این باشگاه و این مربی جذاب است."

مدیر ورزشی مونیخی‌ها درباره این‌که آیا شک دارد که لواندوفسکی اعتصاب کند یا خیر، می‌گوید: "نه. روبرت یک حرفه‌ای تراز اول است. من او را به خوبی می‌شناسم و هرگز شک نداشتم که ممکن است در تمرین حاضر نشود."

صالح حمیدزیچ در مورد این‌که آیا هنوز شگفتی‌ها و شاهکارهای نقل و انتقالاتی وجود دارد که باید در تابستان امسال انجام شود، گفت: "من فکر می‌کنم که در حال حاضر در موقعیت خوبی هستیم زیرا قبلا برخی کارها را انجام داده‌ایم. این کار را در بازار نقل و انتقالات آسان‌تر می‌کند. ما چشم‌ها و گوش‌هایمان را باز نگه خواهیم داشت. خواهیم دید که در بازار نقل و انتقالات چه اتفاقی می‌افتد و بهترین کار را برای بایرن مونیخ انجام می‌دهیم. آن‌چه هم‌چنان تیم ما را تقویت کند، در نظر می‌گیریم. نمی‌خواهم چیز بیشتری بگویم. بگذارید این یک غافل‌گیری باشد و بگذارید کارمان را بکنیم."

9404