چلسی به دنبال جذب مدافع پاریسن ژرمن

چلسی به دنبال جذب مدافع پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی آماده ارائه پیشنهادی به ارزش 35 میلیون پوند برای پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی پاریسن ژرمن است. 

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر را از دست داد و این دو بازیکن به ترتیب به بارسلونا و رئال مادرید پیوستند و حالا سرمربی آلمانی در تلاش است تا جای خالی آن‌ها را با جذب بازیکنان باکیفیت جبران کند. ساعاتی پیش فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات ادعا کرد که چلسی به توافق کامل با ناپولی بر سر کالیدو کولیبالی دست پیدا کرده و این مدافع تنومند به زودی شاگرد توخل خواهد شد و حالا آن‌ها در نظر دارند یک مدافع دیگر نیز خریداری کنند. 

به نقل از تلگراف، چلسی در نظر دارد پرسنل کیمپمبه را از پاریسن ژرمن به خدمت بگیرد. این مدافع بیست و شش ساله فقط دو سال از قراردادش باقی مانده و اگر ناصر الخلیفی نتواند به زودی نظرش را به تمدید قرارداد جلب کند، اجازه خروج او را خواهد داد. کیمپمبه از سال 2014 در پی‌اس‌جی توپ می‌زند و موفق شده 220 بار با پیراهن این باشگاه به میدان برود. فتح شش قهرمانی در لیگ فرانسه، از جمله مهم‌ترین افتخاراتش در دوران حضورش در پارک دو پرنس است.  

4416