نساجی مطهری؛ 9 گل در دو بازی دوستانه

نساجی مطهری؛ 9 گل در دو بازی دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی یکی از معدود تیم‌هایی است که زیر نظر حمید مطهری به موقع تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این تیم در دوره بدنسازی، در بازی‌های ابتدایی تدارکاتی سعی کرد با تیم های رده سنی پایین‌تر از خود بازی کند تا به هارمونی و هماهنگی لازم برسد، در این میان نکته جالب توجه به ثمر رساندن 9 گل از سوی شاگردان حمید مطهری بود.

تیم نساجی، در بازی نخست 4-2 تیم ملی نوجوانان را شکست داد و در بازی دوم هم با نتیجه 5-2 از سد امیدهای خود گذشت که در دو فصل پیاپی  قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شده است. با وجود اینکه پیروزی نساجی در این دو بازی قابل پیش بینی و محتمل بود به ثمر رساندن 9 گل هم در این دو بازی جالب توجه است. این نشان می دهد حمید مطهری در حال القای تفکرات تهاجمی خود به تیم نساجی است و علاقه‌مند است تیم هدایتش در بازی های رسمی ارایه‌گر نمایش های تهاجمی باشد. برای حمید مطهری مشخص شده است مهم‌تر از گل خوردن، گل زدن است و پیش بینی می شود در فصل جدید بازی‌های نساجی را تهاجمی‌تر از گذشته ببینیم.

نساجی تا به اینجای کار تنها از دو سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرده که محمد شریفی و علی شجاعی از تیم پرسپولیس به اردوی مازنی ها ملحق شده‌اند و این تیم می تواند 5 بازیکن لیگ برتری دیگر  را به خدمت بگیرد. تمدید قرارداد بازیکنان تاثیر گذار این تیم از سوی باشگاه به خصوص کریم اسلامی که فصل گذشته 8 گل برای این تیم در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رساند، خیال حمید مطهری را بابت یک تیم خوب راحت کرده است. به نظر می رسد سرمربی تیم نساجی می خواهد خریدهایی برای حضور در ترکیب ثابت تیم انجام دهد و از همین رو با دقت و مطالعه در حال بررسی گزینه های حضور در ترکیب تیمش است.

قهرمان جام حذفی البته در لیگ برتر دوازدهم شد، در حالی‌که بهترین رتبه‌اش پیش‌تر در لیگ برتر نهم با محمود فکری بود. به نظر می رسد نساجی این فصل با ارایه بازی تهاجمی شاید موفق شود رکورد بهترین جایگاه در جدول رده بندی بازی های لیگ برتر در تاریخ این باشگاه را تغییر دهد.

7777