عکس؛ دو ترکیب کامل رئال مادرید که با زیدان طلسم 60 ساله را شکست

عکس؛ دو ترکیب کامل رئال مادرید که با زیدان طلسم 60 ساله را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2016/17 به عنوان یکی از بهترین فصل های تاریخ رئال مادرید شناخته می شود و هواداران رئال مادرید هنوز خاطرات خوش آن فصل درخشان را به فراموشی نسپرده اند؛ فصلی که رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان، در آن موفق شد دوگانه لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از فصل 1957/58، حدود 60 سال بود که موفق نشده بود در طول یک فصل هم لالیگا را به دست بیاورد و هم لیگ قهرمانان اروپا را و به همین جهت این قضیه تبدیل به یک طلسم برای رئال مادرید شده بود. البته مادریدی ها موفق به فتح دوگانه لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری در فصل 2013/14 شده بودند اما بردن لالیگا در کنار لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید تبدیل به یک طلسم 60 ساله شده بود.

در فصل 2016/17، رئال مادرید با هدایت زیدان دو ترکیب کامل در اختیار داشت؛ در واقع زیدان دو تیم کامل در رئال مادرید در اختیار داشت و به خوبی و با استفاده از سیستم چرخشی توانست هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا موفق ظاهر شود و در نهایت هر دو را فتح کند.

رئال مادرید با کارلو آنچلوتی در فصل 2021/22 هم با وجود داشتن تیمی که از لحاظ مهره به مراتب ضعیف تر از آن تیم بود، توانست هم قهرمان لالیگا شود و هم لیگ قهرمانان اروپا.

1470