میلان و تایید سه ورودی و خروجی جدید در این تیم

میلان و تایید سه ورودی و خروجی جدید در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای گذشته در باشگاه آث میلان ایتالیا چند خروجی و ورودی جدید به ثبت رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، وینگر برزیلی جونیور مسیاس ساعاتی پیش برای امضای قرارداد با میلان وارد کازا میلان شده بود و دقایقی پیش پس از ثبت قراردادش از مقر باشگاه خارج شد.

اعتبار قرارداد او دو ساله و تا ژوئن 2024 معتبر خواهد بود و میلان برای دائمی کردن این معامله مبلغ 4.5 میلیون یورو به کروتونه که در سری سی حضور دارد پرداخت کرده است.

هم‌چنین آلسیو رومانیولی در نهایت حاضر به کاهش دستمزد شش میلیون یورویی خود برای تمدید قراردادش با میلان نشد و این در حالی است که او با دستمزدی کمتر از پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد، به لاتزیو پیوسته است.

لاتزیو باشگاه محبوب دوران کودکی این مدافع سابق باشگاه رم و حالا میلان محسوب می‌شود. او به محض رسیدن به فرودگاه شهر رم با پیراهن لاتزیو به دست خطاب به خبرنگار حاضر چنین گفت: "سرانجام، به این جا رسیدم."

او ابتدا در تست‌های پزشکی شرکت و سپس قراردادش را با باشگاه لاتزیو امضا کرد.

باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه او را کاپیتان دوست‌داشتنی خطاب کرد و ضمن آرزوی موفقیت در تیم جدیدش، از زحمات او تشکر کرده است.

هم‌چنین گزارشات متعددی در ایتالیا پیرامون جدایی قابل انتظار ساموئل کاستیخو از میلان منتشر شده است که بر اساس آن، این وینگر اسپانیایی به والنسیا پیوسته است.

دانیله لونگو از کالچو مرکاتو وجود دارد که چنین عنوان می‌کند این انتقال کاملا رایگان نیست و قرارداد بازیکن فسخ نخواهد شد اما این معامله به صورتی انجام می‌گیرد که بندهایی در آن گنجانده خواهد شد که در صورت محقق شدن، روسونری مبلغی تعیین شده را از این معامله کسب می‌کند. تنها نکته مثبت برای این انتقال خلاصی میلان از دستمزد ناخالص 3 میلیون یورویی بازیکن می‌باشد.

گفتنی است که انتقال کاستیخو به میلان در تابستان 2018 از ویارئال به ارزش 25 میلیون یورو نهایی شد.

باشگاه میلان نیز با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که ساموئل کاستیخو به صورت دائمی و پس از چهار فصل حضور در میلان، به باشگاه اسپانیایی والنسیا پیوسته است.

9404