پیوستن به بایرن‌مونیخ، علت رد پیشنهاد تمدید قرارداد با لایپزیش توسط ستاره اتریشی؟

پیوستن به بایرن‌مونیخ، علت رد پیشنهاد تمدید قرارداد با لایپزیش توسط ستاره اتریشی؟

پايگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش بیلد، کونراد لایمر تصمیم گرفته قرارداد خود را با لایپزیش تمدید نکند و به دنبال انتقال به باشگاه دیگری که احتمالا بایرن مونیخ است، باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، یولیان ناگلزمان از طرفداران اصلی لایمر است و زیر نظر گرفتن این بازیکن به درخواست او انجام می‌شود. با این حال، با توجه به وضعیت سابیتزر و نیز قرارداد لایمر که تنها یک سال دیگر باقی مانده، بایرن مونیخ تاکنون پیشنهاد رسمی به لایپزیش ارائه نکرده است. لایپزیش خواهان دریافت مبلغی معادل رقم سی میلیون یورو برای کونراد لایمر است؛ مبلغی که پرداختش برای بایرن مونیخ بسیار زیاد است؛ بنا براین ممکن است جذب او یک سال دیگر به تعویق بیفتد.

خط هافبک بایرن مونیخ در حال حاضر فوق‌العاده شلوغ است (یاشوا کیمیش، لئون گورتزکا، مارسل سابیتزر، رایان گراونبرخ، جمال موسیالا)، بنابراین جذب لایمر با ابهاماتی روبرو است. اما با توجه به درخواست سرمربی، باشگاه ممکن است در این مورد کوتاه بیاید.

گفته می‌شود که در صورت خروج سابیتزر، بایرن مونیخ جدی‌تر به دنبال جذب کونراد لایمر خواهد رفت. در غیر این صورت و نیز کوتاه نیامدن لایپزیش، فرصت دادن به سابیتزر برای یک فصل و در نظر گرفتن جذب لایمر در تابستان آینده، جزو محتمل‌ترین گزینه‌های باشگاه خواهد بود.

 9404