رسمی؛ تیم جدید مسعود اوزیل مشخص شد

رسمی؛ تیم جدید مسعود اوزیل مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک اسبق رئال مادرید و آرسنال به یک تیم در لیگ ترکیه منتقل شده است و بدین ترتیب مقصد جدید این هافبک آلمانی مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، اوزیل که بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشت و در این تیم تبدیل به یک ستاره شده بود، اکنون به تیم باشاک شهیر در لیگ ترکیه منتقل شده است. باشاک شهیر که تیمی در شهر استانبول ترکیه است، دومین تیم در لیگ ترکیه است که مسعود اوزیل به آن جا می رود. اوزیل تا پیش از این در فنرباغچه حضور داشت. در واقع این بازیکن آلمانی بین سال های 2013 تا 2021 در آرسنال و لیگ برتر انگلیس توپ می زد و پس از آن یعنی در فصل گذشته در فنرباغچه حضور داشت و اکنون راهی باشاک شهیر شده است تا روند خود را بدین شکل ادامه دهد.

اوزیل از آن بازیکنانی است که به اعتقاد خیلی ها آنطور که باید و شاید نتوانست از استعداد ویژه ای که داشت مراقبت کند چرا که اوزیل در رئال مادرید در دادن پاس گل مهارت ویژه ای داشت و به او لقب پادشاه پاس را داده بودند اما پس از جدایی از رئال مادرید به مرور در روندی نزولی قرار گرفت هر چند که در آرسنال هم لحظات درخشانی داشت. اکنون او باید در باشاک شهیر در لیگ ترکیه توپ بزند.

1470