سهیل مهدی: مشکل میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) حل شد

سهیل مهدی: مشکل میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) حل شد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گفته سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، مشکلات مربوط به میکسدزون یادگار امام(ره) تبریز در فصل آتی وجود نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، میکسدزون ورزشگاه های یادگار امام (ره) و سردار سلیمانی تبریز همواره مورد گلایه خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در ورزشگاههای این شهر بوده است. همین فصل گذشته بود که تراکتور تا قبل از حضور هواداران در ورزشگاه ها در بنیان دیزل از رقبای خود پذیرایی می کرد و تا کوچ دوباره این تیم به یادگار امام(ره)، یعنی بیش از دو سوم مسابقات را در خانه بدون اینکه بازیکنانش به میکسدزون بروند سپری کرد! دلیل این کار متفاوت بودن مسیر هتل اختصاصی این باشگاه و منطقه میکسدزون عنوان می شد که چندین بار اعتراصات خبرنگاران را هم در پی داشت.

همچنین در ورزشگاه یادگار امام‌ هم این مشکل به طریقی دیگر وجود داشت. وجود دربی مجزا که بازیکنان می‌توانستند از آن جا خارج شده و بدون طی منطقه میکسدزون و دیدن خبرنگاران سوار اتوبوس ها شوند، موجب می شد تا اکثر بازیکنان این روش را برگزینند. مشکلاتی که در نهایت به سازمان لیگ هم منعکس شد تا این سازمان دست به کار شده و از مسئولان تبریزی بخواهد این موضوع را حل کنند. 

گویا قرار است در فصل آتی چنین نباشد و سهیل مهدی وعده حل این مشکل را داده و گویی هر دو ورزشگاه از جمله یادگار امام که در دست تعمیر است و احتمالا تا مهر ماه در دسترس نخواهد بود، از این باب مشکلی نخواهند داشت.

1470