جلالی: استقلال تیم خوبی بسته، جای نگرانی نیست

جلالی: استقلال تیم خوبی بسته، جای نگرانی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جوان استقلال بالاخره قراردادش را تمدید کرد و این فصل هم با پیراهن آبی توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ابوالفضل جلالی روز گذشته به مدت دو سال قراردادش را با استقلال تمدید کرد و به گفته خودش انگیزه‌های زیادی برای ارائه یک نمایش فوق العاده و حضور مجدد در تیم ملی دارد. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما از آخرین وضعیت خود بعد از نهایی شدن حضورش در جمع آبی‌پوشان گفت:

خوشحالم در خدمت استقلال هستم 
در مورد رضایت نامه باید بگویم زمانی که از سایپا به استقلال آمدم باشگاه استقلال قسط اول رضایت نامه‌ام را پرداخت کرد و در پرداخت قسط دوم دچار مشکل شدم و برای همین مدتی طول کشید که تکلیف قراردادم معلوم شود ولی روز گذشته رفتم و تمدید کردم. خوشحالم که باز هم در خدمت استقلال و هواداران هستم. از آقای آجورلو و مدیریت هم بابت پیگیری‌هایی که انجام دادند تشکر می‌کنم.

قدرت استقلال را به رخ حریفان می‌کشیم 
در همین دو نوبت که با آقای ساپینتو کار کردم واقعا لذت بردم. تجربه کار با یک مربی خارجی در تیم باشگاهی برایم جدید است. جو تمرینات بسیار خوب است. بچه‌هایی که اضافه شدند هم خیلی خوب هستند.‌ امیدوارم در کنار هم بتوانیم باز هم قدرت استقلال را به رخ حریفان بکشیم. سال گذشته به دلیل مصدومیت تمرینات پیش فصل را از دست دادم، خوشحالم که امسال از ابتدا هستم و واقعا سرشار از انگیزه هستم.

در نقش یک سرباز انجام وظیفه می‌کنم 
در خصوص تیم ملی و مسئله پیش آمده برای آقای اسکوچیچ هم بنده به‌عنوان بازیکن نمی‌توانم اظهار نظر کنم. فقط برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال کشور باشد زیرا در مقطع حساسی قرار داریم. من هم تلاش می‌کنم با نمایش‌های خوب در اردوهای بعدی حضور یافته و در نقش یک سرباز انجام وظیفه کنم.

هواداران نگران نباشند 
درست است که کمی طول کشید تیم ما جمع و جور شود اما واقعا تیم خوب بسته شده و هواداران نباید نگران باشند‌. با قدرت تمرین می‌کنیم و قطعا فصل خوبی را استارت خواهیم زد.

1470