عکس؛ رونی تماشاگر کامبک تیم جدیدش از روی سکوها

عکس؛ رونی تماشاگر کامبک تیم جدیدش از روی سکوها

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی روی سکوها تماشاگر تساوی تیمش مقابل کلمبوس کرو در دقایق پایانی بود.

به گزارش فوتبالی، اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس روز سه شنبه به عنوان جانشین هرنان لوسادا روی نیمکت دی سی یونایتد انتخاب شد. البته رونی هنوز ویزای کاری خود را دریافت نکرده است و به همین خاطر نتوانست هدایت دی سی یونایتد را در بازی لیگ آمریکا مقابل کلمبوس به عهده داشته باشد. بدین ترتیب سرمربی سابق دربی کانتی بازی را از روی سکوها با دقت تماشا کرد.

دبل کوچو فرناندز در نیمه دوم باعث شد تا دی سی یونایتد با نتیجه دو بر صفر عقب بیافتد اما تیم رونی در 9 دقیقه پایانی با جنگندگی بالایی ظاهر شد و در نهایت با گلهای فونتاس و کامارا به بازی برگشت و کار را با تساوی دو بر دو به اتمام رساند. چاد آشتون سرمربی موقت دی سی یونایتد گفت:" این که با دو گل عقب بیافتی و با جنگندگی به بازی برگردی، نشان از شخصیت تیم دارد. به خوبی واکنش خوبی را از جانب تیم دیدم."

رونی نمی توانست چهارشنبه روی نیمکت بنشیند. اشتون در این باره گفت:"وین می تواند اطلاعاتش را در اختیار کادر فنی قرار بدهد و ما هم اطلاعات را به بازیکنان منتقل می کنیم. "

زمانی که رونی ویزای کاری خود را بگیرد، می تواند به دی سی یونایتد کمک کند تا از قعر جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا فاصله بگیرد. رونی در مورد انتخاب دی سی گفته بود:" در انگلیس مقالاتی را دیدم که می گفتند این انتخاب، گامی به عقب در دوران کاری من است اما این را بی احترامی به این لیگ می دانم. تجربیاتی که در هجده ماه اخیر در دربی کانتی به دست آوردم، در پیشرفت من به عنوان یک مربی خیلی مهم بود و حضور در دی سی یونایتد چالش جذابی برای من است."

4125