بيانيه فدراسيون فوتبال در خصوص تصميم گيرى پيرامون تيم ملى

بيانيه فدراسيون فوتبال در خصوص تصميم گيرى پيرامون تيم ملى

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسيون فوتبال با توجه به برخى موضوعات مطرح شده در خصوص تصميم گيرى پيرامون تيم ملى بيانيه اى صادر كرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال در متن اين بيانيه آمده است؛

پيرو مطلب منتشر شده در يكى از روزنامه هاى غير ورزشى و تفسير نادرست از مواضع و بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در حمايت و تمجيد از مربيان داخلى لازم است موضوعاتى به منظور تبيين مواضع فدراسيون فوتبال و رفع ابهامات پيرامون تيم ملى اعلام شود.


رسالت فدراسيون فوتبال جمهورى اسلامى ايران تلاش در مسير آماده سازى و شكل گيرى تيمى قدرتمند ، منسجم و شايسته در سايه پرچم سه رنگ ايران اسلامى با نام تيم ملى فوتبال ايران است كه بتواند موجبات خشنودى و شادى ملت بزرگ ايران، قشر جوان و علاقمندان به فوتبال را در ميادين بين المللى فراهم سازد.


بر اين اساس برداشت غير مرتبط روزنامه مورد نظر از بيانات معظم له با استفاده از تیتر غلط و شائبه دار موجب ايجاد فضاى نامناسبى در اطراف تيم ملى ايران و فدراسيون فوتبال گرديده است.
تاكيدات مقام معظم رهبرى در خصوص ضرورت استقلال سازمان ها ، شايسته سالارى و انجام امور اجرايى توسط متخصصين هر حوزه كه در اين موضوع بدون شك فدراسيون فوتبال است نشان گر برداشت نادرست از بيانات و توصيه هاى مطرح شده در مقطع زمانى ديگر و مرتبط با حوزه و اتفاقات ديگرى است.


متاسفانه اين مطلب همچنين مصداق وهن جايگاه دفتر مقام معظم رهبرى است حال آنكه انتشار پستى در اينستاگرام معظم له هيچ ارتباطى با شرايط و موضوعات مرتبط با تيم ملى فوتبال ايران نداشته و برداشت غلط و حاشيه ساز منتشر شده در اين روزنامه موجب انحراف افكار عمومى و واكنش هاى نادرستى گرديده است.


بر اين مبنا فدراسيون فوتبال جمهورى اسلامى ايران بر مبناى وظايف و مسئوليت هاى خود در راستاى تحقق فرمايشات مقام معظم رهبرى در زمينه سربلندى و حضور قدرتمندانه نمايندگان ورزش ايران اسلامى در ميادين بين المللى همچنين خوشحالى و رضايت مردم شريف ايران اسلامى تنها در راستاى مصالح و منافع ملى در خصوص شرايط تيم ملى به صورت كاملا مستقل تصميم گيرى و به تكليف خود عمل خواهد كرد و هيچ گونه دخالت سياسى و غير ورزشى در اينگونه موضوعات تخصصى كه در حوزه وظايف تعريف شده مسئولان فدراسيون به شمار مى رود صورت نگرفته همچنين سخنگوى محترم دولت و وزير محترم ورزش بارها بر استقلال كامل فدراسيون در زمينه تصميم گيرى پيرامون شرايط تيم ملى و نقش حمايتى دولت محترم در خصوص پشتيبانى از فدراسيون در مسير آماده سازى تيم ملى تاكيد نموده اند.

۴۱۵۴