نگاه ویژه یحیی به بازیکنان تیم امید پرسپولیس

نگاه ویژه یحیی به بازیکنان تیم امید پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی قصد دارد بازیکنان برتر تیم امید پرسپولیس را در تمرینات این تیم زیر نظر بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی در بازی تدارکاتی روز گذشته مقابل پیکان علاوه بر میدان دادن به عبدی از 8 بازیکن جوان دیگر هم مقابل پیکان بهره برد تا نشان دهد در این فصل بر خلاف فصول قبل برنامه ویژه‌ای برای بها دادن به بازیکنان جوان و بازیکنان تیم‌های رده‌ پایه پرسپولیس دارد.

در حال حاضر  11 بازیکن زیر 21 و 24 سال در تمرینات پرسپولیس حضور فعال دارند و علاوه بر این‌ها یحیی سه بازیکن جدید از تیم امید پرسپولیس را هم زیر نظر گرفته که در بین آنها رفیعی دروازه‌بان تیم امید بعنوان دروازه بان سوم در لیگ برتر بیست و دوم به لیست قرمزها اضافه خواهد شد.

گل محمدی در جلسه‌ای که چندی پیش با محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس داشت به او اعلام کرد قصد دارد اغلب نفرات برتر تیم امید را به شکل چرخشی در تمرینات تیم بزرگسالان زیر نظر بگیرد. یحیی روز گذشته و در ترکیب بازی پرسپولیس مقابل پیکان به وعده اش عمل کرد و از دو بازیکن جدید رده امید پرسپولیس به نام‌های خدادادی و فهیمی که به تازگی جذب این تیم شده‌اند در نیمه دوم استفاده کرد و گفته می شود این دو بازیکن عملکرد خوبی داشتند.

طبق مقررات هر تیم لیگ برتری می تواند نام 15بازیکن زیر 21سال و 15بازیکن امید را در لیست هر فصل خود ریجستر کرده و برای آنها کارت بازی بگیرد اما برای اینکه کیفیت تمرینات تیم بزرگسال بخاطر تعداد نفرات پایین نیاید احتمالا برای دو تا سه نفر دیگر از امیدها کارت بازی صادر شده و در کنار بزرگسالان تمرین خواهند کرد.

با نگاهی به تمرینات پرسپولیس و لیست این تیم در فصل جدید، اکنون احمدی بازیکن تیم امید ایران با توجه به مصدومیت وحید امیری، گزینه فیکس تیم در دفاع چپ خواهد بود، محمد عمری و وحدت حنانوف هم فصل گذشنه چند بازی در لیگ به میدان رفتند و به نظر می رسد امسال فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشند، اما باید دید سایر بازیکنان جوان این تیم مانند جودکی، سلیمانی و دهقانی به عنوان بازیکن زیر سال 23 سال و رفیعی و خدایی به عنوان زیر 21 سال تا چه حد می توانند نظر یحیی و سایر اعضای کادرفنی را برای بازی کردن را جلب کنند.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند در نقل و انتقالات تابستانی امیر شهیم گلزن 18 ساله لیگ یک، محمد خدابنده لو هافبک تیم امید و باشگاه ذوب آهن و سامان فلاح مدافع تیم امید و پیکان را هم جذب کنند تا میانگین سنی این تیم در لیگ بیست و دوم کمتر شود اما شهیم مشکل رضایتنامه و فسخ داشت، فلاح مشکل رضایتنامه و قیمت بالای باشگاه پیکان داشت و باشگاه با خدابنده لو و مدیر برنامه اش بر قیمت به توافق نرسید و همچنین خدابنده لو انتظار فیکس بازی کردن داشت که گل محمدی به او تضمین نداد و در نهایت امکان جذب این بازیکنان فراهم نشد.

7655