مهاجم فرانسوی گزینه جانشینی رونالدو در منچستریونایتد

مهاجم فرانسوی گزینه جانشینی رونالدو در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو تصمیم به ترک منچستریونایتد گرفته و در حالی که با باشگاه های مختلفی در حال مذاکره است، شیاطین سرخ هم بررسی ها را برای پیدا کردن جانشین وی پیدا کرده اند. مطبوعات فرانسه گزارش داده اند که موسی دمبله یکی از بازیکنانی است که نظر یونایتد را جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر از پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی به عنوان جانشین رونالدو اسم برده شده بود و گفته می شد که منچستریونایتد به دنبال جذب بازیکنی است که با جدایی از یوونتوس به بازیکن آزاد تبدیل شده است و حالا به نظر می رسد که شیاطین سرخ به سراغ مهاجم فرانسوی رفته اند.

موسی دمبله عملکرد خوبی در المپیک لیون داشته است اما تمدید قرارداد این بازیکن به مشکل خورده است و به همین خاطر تیم فرانسوی پس از حضور قرضی وی در اتلتیکو، تصور می کند که زمان خوبی است تا از فروش وی درآمدزایی کنند. دمبله پس از نمایش خوب خود در سلتیک، مشتریان خوبی در انگلیس دارد و ارسنال دیگر تیمی است که شرایط وی را دنبال می کند. 

اگر رونالدو از یونایتد برود، شیاطین سرخ چاره ای جز خرید یک ستاره در خط حمله نخواهند داشت که حالا موسی دمبله پس از دیبالا دومین نامی است که پیرامون این تیم مطرح شده است.

4125