درخشش مهاجم بارسلونا با چهره متفاوتش؛ «تیری آنری» جدید!

درخشش مهاجم بارسلونا با چهره متفاوتش؛ «تیری آنری» جدید!

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی در اخرین روز نقل و انتقالات زمستانی گذشته قراردادش را با آرسنال فسخ کرد و به صورت رایگان به بارسلونا ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ در نیم فصل دوم در بارسلونا خوش درخشید و جان دوباره ای به خط حمله کاتالان ها داد و به نظر می رسد که برای فصل جدید نیز روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارد.

مهاجم گابونی برای این که نشان می دهد که برای فصل جدید به شدت انگیزه دارد، موهای خود را کوتاه کرده و ظاهری شبیه تیری آنری ستاره اسبق بارسلونا، آرسنال و تیم ملی فرانسه را پیدا کرده است. در حقیقت بسیاری از هواداران بارسلونا تصور می کنند که اوبامیانگ با چهره جدیدش می خواهد ثابت کند که روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارد.

اوبامیانگ تک گل بارسلونا را در بازی دوستانه مقابل تیم دسته چهارمی اولوت به ثمر رساند تا بازی با تساوی یک بر یک به اتمام برسد. این مهاجم به شدت نظر ژاوی را جلب کرده و به نظر می رسد که مربی کاتالان ها هم خیلی دوستش دارد. البته اوبامیانگ در صورت جذب لواندوفسکی رقابت داغی را برای حضور در ترکیب با وی خواهد داشت هر چند که شاید ژاوی سیستمی را پیدا کند که هر دوی آنها را با هم در ترکیب جای بدهد. بارسلونا فعلا در این تابستان سه خرید داشته است: کسیه، کریستنسن و رافینیا.

4125