پیشنهاد پی‌اس‌جی به مسی: تمدید تا 2024

پیشنهاد پی‌اس‌جی به مسی: تمدید تا 2024

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که پی اس جی به مسی پیشنهاد داده که قراردادش را برای یک سال بیشتر یعنی تا 2024 تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد مسی با پی اس جی در تابستان 2023 به اتمام می رسد و به گفته مارکا، شایعاتی که در مورد بند تمدید خودکار تا 2024 مطرح شده بود، صحت ندارد. باشگاه پی اس جی به نزدیکان مسی گفته است که آماده تمدید تا 2024 هستند هر چند که هنوز جزییات دقیقی از ارقام پیشنهادی ارائه نشده است.

مارکا گزارش داده است که پی اس جی به شدت به تمدید قرارداد مسی علاقمند است هر چند که لئو و نزدیکانش فکر می کنند که برای پاسخ دادن به این پیشنهاد، زود است و به همین خاطر عجله ای برای ارائه پاسخ ندارند. نقشه مسی این است که تا پایان جام جهانی منتظر بماند چرا که مسابقات جام جهانی از نظر روحی برای او خیلی مهم است و بعد از مسابقات می تواند با قطعیت بیشتری در مورد اینده خود تصمیم بگیرد.

باشگاه پی اس جی حس می کند که مسی پس از یک سال به خوبی با فوتبال فرانسه هماهنگ شده و در سال آینده عملکرد به مراتب بهتری را ارائه خواهد داد و آمار گلها و پاس گلهایش را افزایش خواهد داد. پاریسی ها می دانند که لئو از نظر تبلیغاتی نیز برایشان خیلی مهم است و درآمدهایشان با حضور این فوق ستاره افزایش پیدا می کند. در هر صورت به نظر می رسد که برای مشخص شدن آینده مسی پس از سال 2023 باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

4125