پیشنهاد 300 میلیون یورویی عربستانی‌ها به رونالدو

پیشنهاد 300 میلیون یورویی عربستانی‌ها به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو قصد ترک منچستریونایتد را دارد و وکلایش با باشگاه های مختلفی نظیر چلسی، بایرن مونیخ، ناپولی، رم و بارسلونا در تماس بوده اند.

به گزارش فوتبالی، حالا به نظر می رسد که عربستانی ها دست به کار شده اند و قصد دارند که با پیشنهادی باورنکردنی، فوق ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرند. TVI و سی ان ان پرتغال گزارش داده اند که ستاره پرتغالی پیشنهادی 300 میلیون یورویی را برای دو فصل بازی در لیگ عربستان دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، یک باشگاه عربستانی که نامش فاش نشده، سعی دارد که رونالدو را با بزرگترین پیشنهاد تاریخ فوتبال، اغوا کند. این باشگاه حاضر شده تا 30 میلیون یورو به یونایتد بپردازد، برای دو فصل 250 میلیون یورو به ستاره پرتغالی دستمزد بدهد و 20 میلیون یورو هم به واسطه ها بپردازد.

البته آس گزارش داده است که رونالدو می خواهد در فصل آینده در سطح اول فوتبال اروپا بازی کد و به همین خاطر توجهی به این پیشنهاد نداشته است. رونالدو حس می کند که هنوز می تواند در بالاترین سطح به فوتبال ادامه بدهد و به همین خاطر است که قصد ترک یونایتد را دارد چرا که می خواهد در تیمی بازی کند که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

4125