گزارش ویژه/ زکی‌پور و دانشگر در لیست مازاد مورایس نیستند!

گزارش ویژه/ زکی‌پور و دانشگر در لیست مازاد مورایس نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد زکی‌پور و البته محمد دانشگر از چهره‌های پر سر و صدای نقل و انتقالات تابستانی بودند.

به گزارش فوتبالی، زکی پور به خاطر اینکه اول مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت یک چهره پرسر و صدا بود اما با توجه به کمپین هایی که هواداران پرسپولیس علیه او تشکیل دادند و همچنین قیمتی که از طرف او و مدیربرنامه اش به باشگاه پرسپولیس ارائه شد و ایده آل باشگاه پرسپولیس نبود، قرمزپوش نشد. البته رقم قرارداد زکی پور هم رسانه ای شد و گفته شد که قرارداد دو ساله او 35 میلیارد تومان است هر چند نزدیکان او این رقم را تکذیب می کنند.

در هرحال میلاد زکی‌پور مدافع سابق استقلال و  گل‌گهر که گفته می‌شد برای جانشینی سعید آقایی به پرسپولیس خواهد آمد، بعد از عدم توافق با قرمزها، در حالیکه گفته می‌شد از فولاد پیشنهاد خوبی دارد، در نهایت سپاهان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

در حالی که حضور زکی‌پور همزمان با عقد قرارداد باشگاه سپاهان و مورایس بود، موجب شد در چند روز گذشته شایعاتی مطرح شود که این مدافع کناری از نظر فنی مورد تایید ژوزه مورایس قرار نگرفته و در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته است. حتی این شایعه برای محمددانشگر هم مطرح شد که این دو شایعه مورد توجه کانالها و صفحات استقلالی قرار گرفت اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد و برخلاف شایعات مطرح شده زکی‌پورو دانشگر از بازیکنانی هستند که حضوری فعال در تمرینات سپاهان دارند.

دانشگر که فصل پیش گل حساسی به سپاهان در اصفهان زد و به نوعی استقلال را روی ریل قهرمانی انداخت، حالا در اصفهان است و زیر نظر دستیار مورینیو کار می کند و به نظر در فصل آینده یکی از مدافعان فیکس سپاهان خواهد بود.

اما زکی پور27 ساله حالا رقیب نورافکن در سمت چپ خط دفاعی سپاهان است. البته باید دید مورایس پرتغالی با توجه به توانایی‌های نورافکن تصمیم به استفاده از او در چه پستی خواهد گرفت و آیا زکی‌پور رقیب مستقیم نورافکن برای حضور در ترکیب اصلی می‌شود یا نه.

گزارش: زانیار دلیری