دو بازی تدارکاتی کانادا مشخص شدند

دو بازی تدارکاتی کانادا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی کانادا که بخاطر مشکلات سیاسی و لغو بازی دوستانه با کشورمان، فیفا دی اول را از دست داد، برای فیفا دی دوم دو بازی دوستانه در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کانادا قرار بود اولین حریف تدارکاتی تیم ملی بعد از قرعه کشی جام جهانی و در فیفا دی نخست باشد. این اتفاق اما رخ نداد و طرف کانادایی از انجام بازی منصرف شد. در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران پیگیر دریافت غرامت از همتای خود بابت این اتفاق است، فدراسیون فوتبال کانادا خبر از برگزاری دو دیدار دوستانه در فیفادی بعدی داد.

طبق اعلام رسانه کانادایی TSN فدراسیون فوتبال کانادا در حال سپری کردن مشکلات داخلی طی این چند وقت اخیر بوده و به زودی تغییراتی هم به خود خواهد دید. با این وجود اما به بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور اعلام شده که خود را برای برگزاری دو دیدار دوستانه در ماه سپتامبر (شهریور و مهر – فیفا دی) آماده کنند.

اروگوئه یکی از حریفان کانادا در این فیفا دی خواهد بود؛ تیم شماره 13 رنکینگ فیفا که دوبار قهرمان جام جهانی شده، علاوه بر بازی با ایران در فیفا دی دوم، به مصاف کانادا هم خواهد رفت. این تیم روز یک مهر با ایران دیدار می کند و سه روز بعد مقابل کانادا به میدان خواهد رفت.

قطر که اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهد کرد، دومین حریف تدارکاتی کانادا در فیفا دی بعدی است. این تیم در رنکینگ فیفا چهل و نهم است. کانادا بعد از لغو بازی با ایران، پاناما را به عنوان حریف تدارکاتی جایگزین کرد ولی بازی با  این تیم هم لغو شد تا فیفا دی اول را بدون برگزاری بازی دوستانه به پایان برساند. این تیم که با بلژیک، کرواسی و مراکش در جام جهانی همگروه است، روز بازی ایران و اروگوئه، به مصاف قطر می رود.

7777