ورزشگاه پرسپولیسی‌ها پلمپ شد؟

ورزشگاه پرسپولیسی‌ها پلمپ شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از ورزشگاه‌های پرسپولیس توسط شاکی خصوصی، پلمپ شد.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه شهدای گمنام که جزو اموال باشگاه پرسپولیس محسوب می شود و در اختیار این باشگاه است به علت اینکه معارض داشته با حکم دادگاه پلمپ شده است و حتی نگهبان‌های این مجموعه ورزشی هم از کار برکنار شده‌اند.

این ورزشگاه که در زمان وزارت مسعود سلطانی‌فر و در راستای خصوصی سازی به  پرسپولیس اختصاص داده شد، ظاهرا پیش از اینکه این ورزشگاه به پرسپولیس برسد توسط اداره ورزش و جوانان وقت به یک نفر اجاره داده می‌شود اما این اداره کل به تعهدات خودش در قبال این شخص عمل نمی‌کند و شاکی توانسته با شکایتی که در مراجع قضایی طرح کرده است، حکم پلمپ ورزشگاه را بگیرد.

حالا شنیده می‌شود این ورزشگاه که در اختیار باشگاه پرسپولیس است برای 2 یا 3 سال باید در اختیار این فرد باشد تا او ضررهایش را جبران کند، این در شرایطی است که ورزشگاه شهدای گمنام جزو املاک باشگاه پرسپولیس است اما به خاطر کم کاری اداره ورزش و جوانان وقت این اتفاق رخ داده است.

نکته جالب توجه این است که ورزشگاه درفشی فر هم که در زمان مدیریت مهدی رسول‌پناه توانست سند تک برگ مالکیت دریافت کند،معارض دارد و فردی که مدعی مالکیت بر زمین هستند سالهاست شکایتی را مطرح کرده و پیگیر هستند و هنوز رای قطعی مبنی بر مالکیت پرسپولیس صادر نشده است.

7655