جلالی: خدارا شکر که مشکلاتم حل شد

جلالی: خدارا شکر که مشکلاتم حل شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ جوان ملی پوش استقلال امروز با حضور در هتل اسپیناس خیال هواداران را راحت کرد.

به گزارش فوتبالی، ابوالفضل جلالی امروز به هتل اسپیناس رفت. او با استقلال قرارداد دارد و نیازی به تمدید نبود اما در کل مذاکره ای کوتاه داشت تا در مورد شرایط فصل آینده با مدیران صحبت کند. وی بعد از اتمام جلسه در جمع خبرنگاران گفت: سلام می کنم به شما و هواداران باشگاه بزرگ استقلال. خدا را شکر می کنم  بعد از دو هفته مذاکره بین دو باشگاه به خاطر این مشکل عجیب و غریب بالاخره حل شد و در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم، جلالی الان اینجاست. صد در صد دلم با استقلال بود.
او در مورد جذابیت های کار با ساپینتو ادامه داد: متاسفانه من نتوانستم در این مدت در تمرینات حضور داشته باشم ولی با بچه ها در تماس بودم و اینکه قطعا آقای ساپنتو مربی بزرگی است. خیلی دوست دارم سریع تر با ایشان کار کنم.
مدافع ملی پوش استقلال در مورد شرایط تیم ملی نظرش را اینگونه بیان کرد: در مورد نیمکت که به عنوان یک بازیکن نظر ندارم هر موقع از من دعوت شود به عنوان سرباز برای وطنم می جنگم و سایر بحث ها در حوزه کاری من نیست.
جلالی یاد آور شد: بعد از مصدومیتی که داشتم با تلاش و لطف خدا توانستم برگردم. در این چند روز هم شخصی تمرین می کردم و از امروز هم با تیم بزرگ استقلال استارت می زنم و امیدوارم با تلاش و تمرین در تیم ملی و در  جام جهانی حضور داشته باشم‌.

7777