علی‌نژاد: مورایس یک مربی باتجربه و روانشناسی فوق‌العاده است/ خوشحالم عضو حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران شدم

علی‌نژاد: مورایس یک مربی باتجربه و روانشناسی فوق‌العاده است/ خوشحالم عضو حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران شدم

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر جدید تیم فوتبال سپاهان با تمجید از سرمربی پرتغالی این تیم، او را یک مربی باتجربه و روانشناسی فوق‌العاده دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد علی‌نژاد در مورد حضورش در سپاهان و آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: از اینکه سپاهان را انتخاب کردم احساس خوبی دارم و خوشحالم که عضو حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران شدم. خوشبختانه فضای خوبی هم در تیم وجود دارد و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر شوند. من که روزهای خوبی را برای سپاهان پیش‌بینی می‌کنم.

وی درباره مبلغی که باشگاه سپاهان برای صدور رضایت‌نامه‌اش پرداخت و حاشیه‌هایی را هم ایجاد کرد، گفت: من دوست دارم در مورد فوتبال و اهداف خودم صحبت کنم و مسائلی که بین دو باشگاه رخ داده است، موضوعی نیست که بخواهم در موردش حرف بزنم. من هیچ وقت توجهی به حاشیه‌ها ندارم و فقط به فکر پیشرفت و ارائه بهترین عملکرد در سپاهان هستم.

وینگر جدید تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از کار کردن با ژوزه مورایس خاطرنشان کرد: مورایس نیازی به تعریف من ندارد و کارنامه او همه چیز را نشان می‌دهد. مورایس یک مربی باتجربه و روانشناسی فوق‌العاده است و قطعاً سپاهان با این مربی در فصل آینده مدعی اول قهرمانی است.

7777