ملی‌پوشان بسکتبال ایران پس از برد مقابل سوریه چه گفتند؟

ملی‌پوشان بسکتبال ایران پس از برد مقابل سوریه چه گفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوشان بسکتبال ایران درباره پیروزی مقابل سوریه و بازی دوم مقابل قزاقستان صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران آمروز (چهارشنبه) ۲۲ تیر ۱۴۰۱، در نخستین بازی خود از کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی برابر سوریه پیروز شد و روز جمعه ۲۴ تیر،‌ در دومین مسابقه خود از این رقابت‌ها به مصاف قزاقستان خواهد رفت که ملی‌پوشان ایران در رابطه با  این دو مسابقه صحبت کردند.

ارسلان کاظمی: "همانطور که پیش بینی می‌کردیم سوریه برای انجام یک بازی خوب آمده بود و بازیکنان آن‌ها بدون حضور بازیکن خارجی این تیم با آزادی عمل بیشتری کار می‌کردند که این موضوع در نیمه اول تا حدودی ما را غافلگیر کرد. اما از اول کوارتر سوم آن بازی که می‌خواستیم را انجام دادیم و برنده مسابقه شدیم. قزاق‌ها هم تیم خوبی دارند، من فکر می‌کنم در قزاقستان کمی آن‌ها را دست کم گرفتیم که باختیم. جمعه با همه توان به مصاف آن‌ها می‌رویم و امیدوارم اینجا باخت‌های قبل را جبران کنیم."

نوید رضایی‌فر: "بازی مقابل سوریه سخت بود چون بازی اول ما در این تورنمنت بود. در نیمه اول کمی مشکل داشتیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. یک هفته پیش با سوریه بازی کرده بودیم ولی این مسابقه با آن دیدار خیلی فرق می‌کرد و برای بردن ما آمده بودند. خوشبختانه این بازی را بردیم و برای کسب پیروزی برابر قزاقستان در بازی دوم آماده می‌شویم. قزاقستان تیم خوبی است و در دو بازی قبل (انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳) متاسفانه مقابل آن‌ها شکست خورده‌ایم، اما اینبار برای بردن آن‌ها می‌رویم.

متین آقاجان‍پور: "تجربه اول من در کاپ آسیا است و خیلی خوب بود که برابر تیم‌های قدرتمند حضور پیدا می‌کنم. اولین بازی هر تورنمنتی سخت‌ترین مسابقه است، در نیمه اول خوب نبودیم اما با شروع نیمه دوم در کوارترهای سه و چهار به بازی برگشته و با اختلاف خوبی هم برنده از زمین خارج شدیم. بسیار خوشحالم که برای اولین بار با تیم ملی در این مسابقات حضور دارم."

7777