توصیه جالب بازیکن سابق لیورپول به مدیران مونیخی: کسی را به زور نگه ندارید!

توصیه جالب بازیکن سابق لیورپول به مدیران مونیخی: کسی را به زور نگه ندارید!

پايگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به مقامات این تیم باواریایی توصیه کرد که روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی‌پوش و لهستانی تیم خود را بفروشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، روبرت لواندوفسکی در مصاحبه‌های چند هفته اخیر خود با صراحت اعلام کرده که به دنبال خروج از جمع یاران و بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ است اما از سویی دیگر، مدیران این باشگاه آلمانی متفق‌القول از تصمیم مشترک خودشان برای حفظ و نگاه داشتن روبرت لواندوفسکی در این باشگاه مونیخی تا پایان مدت زمان اعتبار قراردادش صحبت می‌کنند.

مارکوس بابل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه‌های لیورپول و بایرن مونیخ اما تصمیم مدیران و مقامات باواریایی‌ها را صحیح نمی‌داند و اعتقاد دیگری دارد و می‌گوید: "چنان‌چه بازیکنی دیگر نمی‌خواهد برای یک باشگاه بازی کند، باید آن بازیکن را رها کنید. با روبرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ هر سال داستان خواهد داشت. من درک می‌کنم که این بازیکن اکنون می‌خواهد چیز متفاوتی تجربه کند که این طبیعی است."

مارکوس بابل که در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود، سابقه پوشیدن پیراهن باشگاه انگلیسی لیورپول را نیز می‌بیند، هم‌چنین با انتقاد از مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان مدعی شد که رفتار آن‌ها اصلا در شان تیمی مانند بایرن مونیخ نبوده است و می‌گوید: "چیزی که مرا عصبانی می‌کند، بخش رسانه‌ای مدیریت باشگاه بایرن مونیخ است. رفتار آن‌ها اصلا در شان باشگاهی مانند بایرن مونیخ نیست. وجهه عمومی اف سی بایرن فاجعه است. این وضعیت باید بهتر شود."

9404