مدافع آمریکایی بارسلونا پیشنهاد انتقالش به چلسی را رد کرده است

مدافع آمریکایی بارسلونا پیشنهاد انتقالش به چلسی را رد کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیای اسپانیا، گفته می‌شود که در روزهای گذشته جلسه و نشستی با حضور خوان لاپورتا و متئو المانی به عنوان رئیس و یکی از مدیران ارشد تیم بارسلونا با مالک جدید باشگاه چلسی انگلستان در شهر بندری بارسلون برگزار شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر مارکا چاپ شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا، سرجینو دست، یکی از بازیکنان مورد بحث در دیدار خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا و چلسی بود.

با این حال، ال لاگوئرو با ایجنت خود تماس گرفت و موضع آنها این است که دست 100٪ در بارسا در این فصل ادامه خواهد داد.

مدت زمان اعتبار قرارداد سرجینیو دست با مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا تا سال 2025 میلادی خواهد بود؛ این مدافع آبی و اناری‌های کاتالونیا سال قبل یک فصل رقابتی نسبتا خوب و موفقیت‌آمیز را در نیوکمپ تجربه کرد و در طول رقابت‌های فصل گذشته، ژاوی هرناندز، سرمربی جوان کاتالان‌ها مهارت‌های این بازیکن ملی‌پوش و مدافع آمریکایی تیم خود را با محول کردن وظایفی ویژه و خاص به این بازیکن ارتقا داد؛ اما مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا به دنبال کسب و اضافه کردن بار تجربه به تیم خود می‌باشد و می‌خواهد سزار آزپیلیکوئتا دفاع راست تیم باشد.

بنابراین، بلوگرانا دست را قابل انتقال می‌داند، به این معنی که او هم‌چنان می‌تواند بدون توجه به علاقه‌اش به باشگاهی فروخته شود.

9404