اسطوره رئال مادرید امیدوار به خریدن امباپه در آینده

اسطوره رئال مادرید امیدوار به خریدن امباپه در آینده

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو سانچز اسطوره مکزیکی رئال مادرید ایمان دارد که در آینده‌ای نزدیک، کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پاریسن ژرمن به رئال مادرید خواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. پرز از چند سال قبل به دنبال جذب امباپه بود و حتی در تابستان 2021 نیز پیشنهاد 180 میلیون یورویی برای پاریسن ژرمن ارسال کرد که با مخالفت الخلیفی روبرو شد. 

به نقل از سایت گل، هوگو سانچز به رادیو مارکا گفت: "امباپه هیچ وقت جواب منفی محکمی به مادرید نداده و به نظرم او به خاطر مسائل سیاسی، اجتماعی و خانواده‌اش جواب نه داده است. اما با توجه به شناختی که از او دارم، مطمئنم روزی برای رئال مادرید بازی خواهد کرد." 

امباپه پیش از این در مصاحبه‌هایش از رئال مادرید برای پیشنهادی که به او دادند تشکر و حتی عنوان کرد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، بزرگ‌ترین طرفدار این تیم بوده است.

4416