سنگ‌تمام توماس مولر در حمایت و تمجید از جوان‌اول ژرمن‌ها و مونیخی‌ها

سنگ‌تمام توماس مولر در حمایت و تمجید از جوان‌اول ژرمن‌ها و مونیخی‌ها

پايگاه خبری فوتبالی - توماس مولر به تمجید از کیفیت و ذهنیت جمال موسیالا، ستاره جوان و ملی‌پوش آلمانی خط حمله باواریایی‌ها پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، جمال موسیالا، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ از زمان اولین بازی‌اش در این تیم آلمانی پیشرفت زیادی داشته و اکنون به یکی از برترین استعدادهای دنیای فوتبال تبدیل شده است.

جمال موسیالا که در جمع یاران و نفرات باشگاه بایرن مونیخ و همچنين در جمع شاگردان هانس دیتر فلیک در تیم ملی فوتبال آلمان در کنار توماس مولر، بازیکن با سابقه آلمانی حضور دارد، مورد ستایش و تمجید هم‌تیمی‌ آلمانی و با تجربه‌اش قرار گرفت: "روشی که این بازیکن در شرایط مختلف با آن کار می‌کند، بسیار قابل توجه است. شاید بازیکنانی باشند که قدرت تمام کنندگی یا پاسکاری بهتری داشته باشند اما این بازیکن در کار با توپ عالی است. چیزی که جمال موسیالا را از زمان حضورش در بایرن مونیخ متمایز می‌کند، این است که همیشه روی چیزهایی کار می‌کند که در آن‌ها خیلی خوب نیست و همواره در حال پیشرفت است."

هم‌چنین ایجنت مهاجم کامرونی باواریایی‌ها به شایعات خروج این بازیکن از مونیخ واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه اریک ماکسیم چوپوموتینگ به حضور در لیگ قطر منتشر شد؛ اما روجر ویتمن، ایجنت چوپوموتینگ با رد این اخبار گفت: "آن‌ها کذب و بی دلیل هستند. چوپوموتینگ در بایرن مونیخ می‌ماند. هیچ مشکلی در داخل باشگاه در مورد او وجود ندارد."

ویتمن که مدیر برنامه مارسل سابیتزر هم است، با وجود شایعات علاقه بایرن مونیخ به فروش این هافبک، اعلام کرد که این ستاره اتریشی نیز فصل بعد را در مونیخ خواهد گذراند: "سابیتزر سال بدی داشت اما قصد ترک بایرن را ندارد. او هدف اصلی ناگلزمان بود و در آخرین روزهای پنجره تابستانی قبلی راهی مونیخ شد. فصل قبل برای مارسل خوب نبود اما او تصمیم دارد همه چیز را درست کند."

9404