آخرین خبرها از انتقال وینگر میلان به تیم گتوزو در اسپانیا

آخرین خبرها از انتقال وینگر میلان به تیم گتوزو در اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به نظر می‌رسد که وینگر اسپانیایی روسونری در آستانه جدایی از این تیم ایتالیایی و ملحق شدن به باشگاهی در کشور خودش می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، گزارشات متعددی در ایتالیا پیرامون جدایی قابل انتظار ساموئل کاستیخو، وینگر اهل کشور اسپانیا از جمع شاگردان استفانو پیولی و بازیکنان میلان در سن سیرو منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، این وینگر اسپانیایی در آستانه پیوستن به باشگاه والنسیا از تیم‌های کشور زادگاهش می‌باشد.

با این اوصاف، دسته‌ای از گزارشات منابعی از جمله جانلوکا دی‌مارتزیو و برخی از رسانه‌های اسپانیایی بر این عقیده استوار هستند که انتقال ساموئل کاستیخو به باشگاه اسپانیایی والنسیا به صورت رایگان خواهد بود؛ چرا که قرارداد این وینگر اسپانیایی به فاصله یک سال مانده به پایان مدت زمان اعتبار آن فسخ خواهد شد و مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا تنها از بابت پرداخت مبلغ دستمزد ناخالص سه میلیون یورویی این بازیکن خلاص می‌شود.

در سوی دیگر، دانیله لونگو، خبرنگار سرشناس رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو وجود دارد که در گزارش اخیر خود چنین عنوان می‌کند که این انتقال کاملا رایگان نیست و قرارداد این بازیکن اسپانیایی با روسونری فسخ نخواهد شد؛ اما این معامله به صورتی انجام می‌گیرد که بندهایی در آن گنجانده خواهد شد که در صورت محقق شدن، مديريت روسونری مبلغی تعیین شده را از انجام این معامله کسب می‌کند. تنها نکته مثبت برای این انتقال، خلاصی مدیران و مسئولان باشگاه میلان از پرداخت دستمزد ناخالص این بازیکن به مبلغ سه میلیون یورو می‌باشد.

لازم به ذکر است که انتقال ساموئل کاستیخو به باشگاه آث میلان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال 2018 میلادی از باشگاه اسپانیایی ویارئال با مبلغی معادل رقم بیست و پنج میلیون یورو نهایی شده بود.

9404