عکس؛ دروازه‌خالی خراب کردن عجیب مهاجم لیورپول مقابل منچستریونایتد

عکس؛ دروازه‌خالی خراب کردن عجیب مهاجم لیورپول مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و لیورپول در یک بازی دوستانه در بانکوک تایلند به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر 0 منچستر یونایتد خاتمه یافت و بدین ترتیب شیاطین سرخ توانستند رقیب سنتی خود را در یک بازی دوستانه نقره داغ کنند.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی اریک تن هاگ به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد بود و این سرمربی عملکرد خوبی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد در بازی اول خود داشت؛ هر چند که بر اساس بازی های دوستانه نمی توان عملکرد و کیفیت یک مربی را قضاوت کرد و باید منتظر شروع بازی های رسمی و رقابت های لیگ برتر انگلیس باشیم.

در این بازی، لیورپول هم فرصت هایی برای گلزنی داشت اما آن ها را از دست داد تا در نهایت حتی یک بار هم نتواند دروازه شیاطین سرخ را باز کند. روی یکی از این صحنه ها و موقعیت های گلزنیِ لوئیز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول که روی یک رفت و برگشت مقابل دروازه منچستر یونایتد صاحب توپ شد، حتی نتوانست به آن ضربه بزند و بدین ترتیب توپ از پشت پای او رد شد و سپس نتوانست به خوبی به توپ ضربه بزند و بدین ترتیب موقعیت از دست رفت.

با توجه به رفتن مانه از لیورپول، نقش لوئیز دیاز در این تیم پررنگ تر شده است و به نظر می رسد که این بازیکن باید عملکرد خود را بهتر کند.

1470