قابی دیدنی از گل پشت پای رونالدو در روزی که رئال مادرید قرمز پوشیده بود

قابی دیدنی از گل پشت پای رونالدو در روزی که رئال مادرید قرمز پوشیده بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو بیش از ده سال پیش یعنی در سال 2012 میلادی، یک گل تماشایی در رقابت های لالیگا به ثمر رساند که این گل از گل های ماندگار او است و از آن مجموعه ای است که نمی توان آن را به فراموشی سپرد.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ 26 فوریه سال 2012 و در هفته 25 اُم از رقابت های لالیگا 2011/12، رئال مادرید که در آن زمان تحت هدایت ژوزه مورینیو بود، در ورزشگاه وایکاس به مصاف رایو وایکانو رفت و در یک بازی سخت گرفتار شد. تاکتیک های مورینیو در آن بازی با بن بست مواجه شدند و کار گره خورده بود و به نظر می رسید که رئال مادرید در مسیر متوقف شدن در آن بازی قرار دارد اما کریستیانو رونالدو در نهایت با یک حرکت خاص و دیدنی، گره کار را برای مادریدی ها باز کرد.

در واقع کریستیانو رونالدو در دقیقه 54 آن بازی، در یک حرکت غیر منتظره، بدون اینکه به دروازه حریف نگاه کند، در محوطه جریمه با پشت پا به توپ ضربه زد و بدین ترتیب توپ را وارد دروازه کرد. دروازه بان حریف روی آن صحنه غافلگیر شد و فقط به تماشای صحنه پرداخت و هیچ واکنشی نشان نداد.

در آن بازی رئال مادرید لباس قرمز را که لباس دومش در آن فصل بود، بر تن کرده بود. گفتنی است که رئال مادرید در پایان آن فصل با 100 امتیاز و 121 گلِ زده قهرمان لالیگا شد که تا به امروز رکورد لالیگا است.

1470