طرح؛ خرید برزیلی جدید بارسلونا ادامه دهنده راه رونالدینیو و نیمار

طرح؛ خرید برزیلی جدید بارسلونا ادامه دهنده راه رونالدینیو و نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا در ادامه تقویت خود در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به سراغ جذب یک وینگر برزیلی رفته است.

به گزارش فوتبالی، رافینیا، وینگر 25 ساله برزیلی که از سال 2020 در تیم لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس حضور داشت، در مسیر پیوستن به بارسلونا قرار گرفته است. در واقع به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات، بارسلونا برای جذب رافینیا به توافقاتی دست یافته است و این وینگر برزیلی را در فصل پیش‌رو در نیوکمپ خواهیم دید.

در واقع گفته شده که بارسلونا با رقم 67 میلیون یورو موفق به جذب رافینیا شده است و باید منتظر ماند و دید که آبی و اناری ها خبر انتقال رافینیا به بارسا را چه زمانی رسمی خواهند کرد. رافینیا بازیکنی است که بیشتر در پست وینگر بازی می کند. یعنی همان پستی که بازیکنی مثل نیمار در بارسلونا بازی می کرد.

اگر بخواهیم بازیکنان برزیلی که به بارسلونا آمده اند در کنار هم قرار دهیم، اکنون رافینیا هم به این جمع اضافه شده است. او در مسیر کسانی مثل رونالدینیو، نیمار، رونالدوی برزیلی، ریوالدو و دنی آلوز قرار می گیرد و باید دید که عملکرد او در جمع آبی و اناری ها چگونه خواهد بود.

1470