گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید پست متفاوتی را در فصل جدید تجربه می‌کند؟

گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید پست متفاوتی را در فصل جدید تجربه می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد که در تابستان 2019 با قیمت 140 میلیون یورو به رئال مادرید منتقل شد و بدین ترتیب به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه رئال مادرید لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، هازارد در طول این فصل هایی که در رئال مادرید حضور داشته است به هیچ وجه عملکرد راضی کننده ای نداشته است و هواداران رئال مادرید از او راضی نبوده اند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که هازارد داشته مصدومیت های زیاد او بوده است و از سویی معضل اضافه وزن هم از ابتدای حضور او در رئال مادرید گریبان گیر این بازیکن بوده است. هازارد در رئال مادرید به هیچ وجه نتوانست آن عملکردی که در چلسی داشت و تبدیل به یکی از بهترین بازیکن های دنیا شده بود، در رئال مادرید تکرار کند.

یکی از گزینه هایی که برای استفاده از ادن هازارد در فصل جدید برای کارلو آنچلوتی مطرح است، این است که از او به عنوان مهاجم نوک استفاده کند. در واقع برای مواقعی که کریم بنزما نیاز به استراحت دارد، ممکن است که کارلو آنچلوتی هازارد را به پست مهاجم نوک منتقل کند و بدین ترتیب بنزما بتواند استراحت کند. رئال مادرید به جز بنزما مهاجم نوک قابل اعتمادی ندارد و یوویچ هم از تیم رفته است و به همین دلیل هازارد می تواند این پست جدید را تجربه کند.

1470