کاسیانو- پرسپولیس؛ اختلاف بر سر بندهای قرارداد

کاسیانو- پرسپولیس؛ اختلاف بر سر بندهای قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- چرا انتقال مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس فرسایشی شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که مدت‌هاست درباره مهاجم برزیلی که بارها گفته دوست دارد به پرسپولیس بیاید صحبت می‌شود و عکس‌های او در صفحات پرسپولیسی فضای مجازی پر شده اما هنوز این انتقال به صورت رسمی انجام نشده است تا موجب نگرانی یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس شود.

ماجرا از این قرار است که این بازیکن و باشگاه ویزلا که با مدیران پرسپولیس بر سر مبلغ رضایتانامه به توافق رسیده‌اند و حتی پرسپولیسی‌ها اقدامات اولیه خود را برای انتقال مبلغ مورد نظر از طریق یک صرافی در امارات آغاز کرده‌اند اما  کاسیانو شروط جدیدی داشته و بندهایی در قرارداد گنجانده که برخی از آن‌ها قابل حل و فصل و یکی دو مورد آن کار را کمی سخت کرده است.

توافقنامه انتقال کاسیانو به پرسپولیس سه جانبه است و باید علاوه بر توافق با ویزلا، بین باشگاه پرسپولیس و کاسیانو هم توافق شود، قبلا بر سر کلیات توافق شده بود و مانده جزییات و بندهای قرارداد که باشگاه در حال مذاکره برای حل آنها است.

از سوی دیگر گمانه زنی های دیگری هم وجود دارد‌، مبنی بر اینکه باشگاه تصور می کرده ویزلا پرداخت اقساطی مبلغ رضایتنامه را می پذیرد و حالا که انها کل پول را یکجا و قبل از سفر کاسیانو می خواهند، باشگاه با مشکلاتی مواجه شده است چرا که نقدینگی در حساب باشگاه وجود ندارد و خواسته های جدید کاسیانو هم مزید برعلت شده است.

 همه این توافقات که حل شود باید پول رضایتنامه را بخاطر تحریم ها در دو سه مرحله واریز کرد که خود این چند روزی زمان می برد و به همین دلیل باشگاه اقدامات ابتدایی را از طریق یک صرافی مطمئن انجام داده است.

شرایط خاص ایجاد شده و حساسیت ها موحب شده باشگاه ترجیح دهد اطلاع رسانی نکند کار در چه مرحله ای است اما هر جه هست فعالان فضای مجازی خبرداده اند کاسیانو اینستاگرام باشگاه را فالو کرده و حسب برخی اخبار منتشره دو روز است کاسیانو در تمرینات حضور ندارد.

باشگاه همچنین در قرارداد با کاسیانو شرط حضور در تست‌های پزشکی را نیز گنجانده است و باید این بازیکن پس از قبولی در تست‌های پزشکی که در ایفمارک انجام خواهد شد قراردادش را امضا کند، هر چند که نگرانی‌هایی نیز درباره مصدومیت او وجود دارد.

حال باید منتظر ماند و دید طلسم حضور این مهاجم برزیلی در ایران شکسته خواهد شد یا نه.

۷۶۵۵