جزئیات قرارداد انتقال ستاره انگلیسی بایرن‌مونیخ به لیگ جزیره مشخص شد

جزئیات قرارداد انتقال ستاره انگلیسی بایرن‌مونیخ به لیگ جزیره مشخص شد

پايگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ تنها پس از یک فصل عمر ریچاردز را به یک تیم دیگر واگذار کرد و مدافع چپ باواریایی‌ها به لیگ برتر فوتبال جزیره می‌رود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی، عمر ریچاردز، ستاره جوان و انگلیسی باشگاه بایرن مونیخ آلمان با امضای قراردادی با مبلغی معادل رقم ده میلیون یورو از این تیم آلمانی به جمع یاران و نفرات باشگاه انگلیسی ناتینگهام فارست ملحق شد. مدافع چپ بیست و چهار ساله انگلیسی با قراردادی با مدت زمان اعتبار چهار ساله راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس شد.

عمر ریچاردز یک سال پیش در انتقال آزاد از باشگاه انگلیسی اف سی ردینگ از لیگ دسته دوم فوتبال جزیره با امضای قراردادی چهار ساله راهی تیم نخست شهر مونیخ شده بود.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان معتقد بود که عمر ریچاردز می‌تواند نقش خوبی برای این تیم ایفا کند؛ اما حالا حضور این بازیکن در بایرن مونیخ خیلی زود به پایان رسید. صالح حمیدزیچ در سخنان خود که در متن بیانیه باشگاه آلمانی هم منتشر شده بود، در این زمینه می‌گوید: "آرزوی عمر این بود که بتواند فرصت انتقال به ناتینگهام فارست را به دست آورد."

صالح حمیدزیچ هم‌چنین در ارتباط با انتقال عمر ریچاردز به ناتینگهام فارست و فوتبال کشور خودش انگلستان این چنین ادامه می‌دهد: "عمر ریچاردز این شانس را می‌بیند که در کشور خود و در یک باشگاه لیگ برتری به یک بازیکن ثابت تبدیل شود. ناتینگهام فارست یک بازیکن بسیار خوب و یک پسر فوق‌العاده را به دست آورده است."

لازم به ذکر است که این ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال رده سنی زیر بیست و یک ساله‌های انگلیس تنها هفده بازی برای باشگاه آلمانی بایرن مونیخ انجام داده بود که در یازده مورد از آن‌ها نیز به عنوان بازیکن تعویضی در زمين مسابقه حاضر بوده است. این بازیکن جوان انگلیسی تنها امتیاز خود را با ارسال یک پاس گل در دیدار دور نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان و در جریان پیروزی پر گل دوازده بر صفر باواریایی‌ها مقابل برمر اس وی به دست آورده و به ثبت رسانده بود.

9404