عکس؛ شگفت زده شدن فاتی از عضلات ستاره جوان بارسلونا

عکس؛ شگفت زده شدن فاتی از عضلات ستاره جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات پیش فصل بارسلونا شروع شده است و ژاوی هرناندز کار را با شاگردانش برای فصل جدید استارت زده است و بازیکنان مختلف بارسلونا و جوان هایی که مورد توجه هستند، به تمرینات آبی و اناری ها اضافه شده اند و باید دید که روند بارسا برای فصل جدید به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالبی که در این روز ها در تمرینات بارسلونا مورد توجه قرار گرفته است، مربوط به پدری، هافبک جوان بارسلونا است. این بازیکن به نظر می رسد که در فرصتی که در این تابستان داشته است، حسابی بدنسازی کرده و عضلات خود را تقویت کرده است به طوری که فرم بدنی او تغییر کرده و این بازیکن عضلانی تر و قدرتی تر شده است.

همین عضلانی شدن پدری، مورد توجه آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا قرار گرفته است و در تمرینات بارسا او به این قضیه واکنش نشان داده و به سمت پدری رفته است. در واقع به نظر می رسد این قضیه که پدری به طور ناگهانی توانسته بدنسازی کند باعث تعجب فاتی هم شده است.

آنسو فاتی از بازیکنانی است که در بارسلونا از او به عنوان بازیکن جوانی که قرار است جانشین مسی شود یاد می کنند. پدری هم آینده‌ی خط هافبک بارسلونا است.

1470