حیدرپور: برای ثبت‌نام معطل شدیم/ امیدواریم چک‌های پرسپولیس پاس شود

حیدرپور: برای ثبت‌نام معطل شدیم/ امیدواریم چک‌های پرسپولیس پاس شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شهرخودرو انتقاداتی از وضعیت محل ثبت‌نام ا نتخاباتی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل حیدرپور پس از ثبت‌نام خود در انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به خبرنگارانی که روز سختی را پشت‌سر گذاشتند خسته‌نباشید می‌گوییم. خود ما هم برای ثبت‌نام معطل شدیم. با توجه به اینکه همه می‌گویند بروید و ثبت‌نام اینترنتی کنید اگر کسی کرونا داشت و قرار بود در این انتخابات ثبت‌نام کند باید با وسایل دیگری او را به فدراسیون می‌آوردند. دوستان برای ثبت‌نام مقداری اذیت شدند.

وی در مورد توافق باشگاه شهرخودرو و پرسپولیس گفت: طبق این توافق باشگاه پرسپولیس به ما چک داد امیدواریم این بار این چک‌ها برگشت نخورد باشگاه پرسپولیس سه چک و تضامین لازم را به ما داده است.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه آیا از پرسپولیس 6.5 میلیارد تومان طلب دارند، عنوان کرد: باقیمانده طلب ما کمتر از سه میلیارد تومان بود امیدوارم با پاس شدن چک‌ها این مشکل به خوبی و  خوشی تمام شود. 

حیدرپور در مورد  اینکه آیا شهرخودرو فصل آینده در مشهد می‌ماند، توضیح داد:‌اکنون واقعاً دچار چالش شده‌ایم می‌خواهیم بدانیم در مشاهد و خراسان رضوی از این باشگاه که متعلق به مشهد است حمایت لازم را می‌کنند یا بار دیگر قرار است به رقیبان ما زمین بدهند و به شهرخودرو زمین ندهند جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان داشتیم و او نیز در حضور مسئولان هیأت فوتبال قول همکاری داد.

وی افزود: قرار شد دوستانی که خریدار واقعی هستند جلو بیایند. البته خریدار فیک نمی‌خواهیم فردی آمده و می‌گفت یک نفر در انگلیس می‌خواهد شهرخودرو را بخرد اما گفته است اسم او را نیاوریم. من نماینده این فرد هستم. هیچ چیزی هم در این مورد نگویید و فقط بگویید شهرخودرو چقدر بدهی و طلب دارد. وقتی کسی می‌خواهد امتیاز باشگاهی را بخرد شرایط خاصی موجود است. امیدواریم کمک کنند. ابتدا دوستان داریم عزیزیان مشهدی و افرادی که به ورزش علاقه‌مند هستند بیایند و امتیاز تیم را بخرند تا بتوانیم بار دیگر به لیگ باز گردیم.

۴۱۵۴