قنبرزاده به ثبت نام تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال

قنبرزاده به ثبت نام تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفت: قطعا تاج آدم کم تجربه و بی سابقه ای نیست و برای حضور در انتخابات قطعا قوانین را مطالعه می‌کند.

به گزارش فوتبالی، منصور قنبرزاده در مورد ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه هم در لیست تاج بودید و هم ماجدی اظهار داشت: من فقط در یک لیست هستم. من مشاور عالی ماجدی هستم، اما روز گذشته گفت که انصراف داده‌ام و نمی‌آیم، اما دیگر در جزئیات ثبت نام امروز او نیستم.

وی در مورد اینکه طبق اساسنامه حضور تاج ایرادات قانونی دارد، گفت: اجازه دهید مراجع ذی صلاح بگویند، چون این توضیحات و تفسیرها را ما بگوییم ابهام برانگیز می‌شود. قطعا تاج آدم کم تجربه و بی سابقه ای نیست. او نایب رئیس AFC  است و قطعا قوانین را مطالعه می‌کند. در مجموع من در این خصوص اظهار نظری ندارم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا همه در لحظات پایانی ثبت نام کردند، گفت: نمی‌دانم، اما شخصا تا زمانی که نامزد ریاست ثبت نام نمی‌کرد، من به عنوان نواب رئیس نمی‌توانستم بیایم.

قنبرزاده در مورد اینکه برخی از نامزدها که داخل فدراسیون هستند، تاییدیه لازم از 5 نفر از اعضای مجمع را نگرفته‌اند، عنوان کرد: نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنید تاج بتواند فوتبال ایران را به  سر منزل مقصود برساند، عنوان کرد: امیدوارم هرکسی که مجمع به او اعتماد کرد، همه به او کمک کنند. به هرحال بخشی از سر منزل مقصود منابع مالی است. دولت و نظام کمک کنند. همدلی مردم و اهالی فوتبال نیاز است. سلایق متفاوت است و به همه نامزدها احترام بگذاریم.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در مورد نقطه تاریک ریاست تاج مربوط به قرارداد ویلموتس است، گفت: یک پرونده قضایی سیکلی دارد و در این مورد صحبت زیاد شده و دیگر موضوعیت ندارد.

۴۱۵۴