هنرنمایی پسر بکام؛ گلزنی به سبک کاشته‌های پدرش

هنرنمایی پسر بکام؛ گلزنی به سبک کاشته‌های پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو بکام با یک ضربه کاشته تماشایی برای "اینتر میامی 2" گلزنی کرد تا یاد و خاطره کاشته های طلایی پدرش را زنده کند.

به گزارش فوتبالی، رومئو 19 ساله به نظر می رسد که مسیر پدر را ادامه می دهد چرا که بامداد دوشنبه توانست در بازی مقابل اورلاندو سیتی بی در ورزشگاه اوسئولا با یک ضربه کاشته تماشایی گلزنی کند.  رومئو که همچون پدرش در پست وینگر بازی می کند، به تیم "اینتر میامی 2" کمک کرد پیروزی خود با نتیجه سه بر یک را قطعی کند چرا که از فاصله ای دور از سمت چپ توانست با یک ضربه کاشته تماشایی، اولین گل فصلش را به ثبت برساند.

رومئو 19 ساله همچون پدرش یک ضربه کاشته تماشایی زد و توپ را کنج دروازه حریف فرستاد. گل تماشایی رومئو خیلی سریع در شبکه های اجتماعی وایرال شد و خیلی ها گفتند که پسر بکام توانسته یاد و خاطره دیوید را زنده کند. یک هوادار نوشته است:" مثل پدر، مثل پسر." و دیگری  نوشته است:" مثل بکام کاتش بده! او راه پدرش را ادامه می دهد." و دیگری نوشته است:" این کاشته ها در ژن آنهاست."

رومئو در سال 2021 وارد باشگاه پدرش یعنی اینتر میامی شد که البته در تیم رزروها توپ می زند. وی تجربه یک فصل حضور در آکادمی آرسنال را هم دارد. قطعا رومئو خیلی دوست دارد که دوران طلایی پدرش در رئال مادرید، منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس را تکرار کند. خود بکام سلطان ضربات ایستگاهی بود و به نظر می رسد که پسرش هم این استعداد را از او به ارث برده است.

4125