کاپیتان منچستریونایتد در فصل 23-2022 مشخص شد

کاپیتان منچستریونایتد در فصل 23-2022 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی جدید منچستریونایتد اعلام کرد که هری مگوایر همچنان فصل آینده کاپیتان شیاطین سرخ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، عملکرد ضعیف مگوایر در فصل گذشته باعث شده بود تا خیلی از هواداران انتظار تغییر کاپیتان را در فصل آینده داشته باشند اما تن هاگ تصمیم گرفت که همچنان مگوایر کاپیتان اصلی باشد.

این مدافع باتجربه در سال 2019 و پس از انتقال از لسترسیتی، بازوبند کاپیتانی یونایتد را در اختیار گرفت. تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دوستانه منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه راجامانگالا در بانکوک گفت:" هری مگوایر کاپیتان ماست. البته باید بیش از این با بازیکنان آشنا شوم اما هری کاپیتانی است که سالها جایگاهش را تثبیت کرده و موفقیت های زیادی کسب کرده است."

تصمیم تن هاگ با دلخوری و ناراحتی هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی همراه شد اما گری نویل مدافع اسبق منچستریونایتد از هواداران خواست تا دست از قلدری برای مگوایر بردارند و این مدافع را بیش از این آزار ندهند. گری نویل در این باره توییت کرد:" برخی هواداران منچستریونایتد به خاطر حمایت از تصمیم مربی برای کاپیتان ماندن مگوایر از من انتقاد کردند. بهتر است که از مگوایر حمایت کنید و از قلدری علیه او دست بکشید. مربی جدید او را دوست دارد."

4125