قهرمان لیگ اروپا جانشین احتمالی وینگر صرب خود را پیدا کرده است؟

قهرمان لیگ اروپا جانشین احتمالی وینگر صرب خود را پیدا کرده است؟

پايگاه خبری فوتبالی - با وجودی که بحث‌های رسانه‌ای به خصوص از سوی ایتالیایی‌ها در مورد ملی‌پوش صرب اینتراخت فرانکفورت یعنی فیلیپ کوستیچ فروکش کرده است، اما گفته می‌شود که مدیریت باشگاه اینتراخت فرانکفورت خود را برای پیشنهاد خروج این بازیکن آماده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، در اصطلاحات نقل و انتقالات، در چنین مواردی گاهی صحبت از فهرست سایه‌ای می‌شود که مدیران ورزشی، خریدهای احتمالی را برای شرایط مختلف در نظر می‌گیرند. همان‌طور که خبرنگار روزنامه آلمانی بیلد گزارش می‌دهد، نام اولا سولباکن در لیست مارکوس کروشه در صورت جدایی فیلیپ کوستیچ قرار دارد. این بازیکن بیست و سه ساله به طور منظم در بوده/ گلیمت حضور دارد و به تازگی نیز شش گل در تورنمنت لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رساند. جایی که تیم نروژی‌ها تنها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بازی را به حریف ایتالیایی خود یعنی آ اس رم، فاتح این مسابقات باخت.

سولباکن می‌تواند بسیار ارزان تمام شود زیرا قرارداد او در پایان سال به پایان می‌رسد. خبرنگار نشریه بیلد هم‌چنین در این گزارش یاد می‌کند که تمدید قرارداد بازیکن مطرح نیست. بر خلاف کوستیچ، سولباکن به جناح چپ محدود نمی‌شود، در واقع، در بوده/ گلیمت، این بازیکن چپ پا بیشتر در سمت راست بازی می‌کند. مدیریت باشگاه اینتراخت فرانکفورت نگاه ویژه‌ای به فوتبال اسکاندیناوی دارد. قبل از فصل گذشته نیز جسپر لیندستروم از دانمارک و ینس پتر هاوگه را از آث میلان به خدمت گرفت.

9404