پسر مهاجم سابق بارسلونا از رئال مادرید جدا می‌شود

پسر مهاجم سابق بارسلونا از رئال مادرید جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه سوئدی "اسپورت اکسپرسن" گزارش داده است که باشگاه نورکوپینگ که در لیگ دسته اول سوئد فعالیت می کند، در یک قدمی خرید آندری لوکاس گودجانسن پسر مهاجم اسبق بارسلونا و چلسی است.

به گزارش فوتبالی، آندری در سالهای اخیر در آکادمی رئال مادرید حضور داشته و در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا بازی کرده است. آندری 20 ساله در تیم ملی ایسلند عضویت دارد که در فصل گذشته به علت مصدومیت 21 بازی در کاستیا داشت که فقط در چهار تایش فیکس بود و چهار گل به ثمر رساند.

رئال مادرید در سال 2018 خرید آندری گودجانسن را از آکادمی اسپانیول نهایی کرده بود. بارسلونا سعی کرده بود که این بازیکن را اغوا کند اما رئال مادرید زودتر اقدام کرده بود. ایدور گودجانسن پدر آندری بازیکنی اسطوره ای در فوتبال ایسلند به شمار می رود که در سال 2006 با دوازده میلیون یورو از چلسی به بارسلونا پیوسته بود. ایدور در 72 بازی برای بارسلونا ده گل زده بود و چمپیونزلیگ، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا (دو بار)، کوپا دل ری و لالیگا را در این تیم کسب کرده بود. وی در تیم های دیگری نظیر والور، آیندهوون، ریکیاویک، بولتون واندررز، چلسی، موناکو، تاتنهام، استوک سیتی، فولام، آاک آتن، سیرکل بروژ، شیجیاژوانگ و مولده نیز بازی کرده بود.

4125