خط خوردن پنج مازاد بارسلونا از لیست سفر به آمریکا

خط خوردن پنج مازاد بارسلونا از لیست سفر به آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز از این که خواسته هایش را به صورت علنی بیان کند، هراسی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی بارسلونا پیش از اتمام فصل گذشته به صورت شخصی به برخی بازیکنان خبر داده بود که روی آنها حساب نمی کند و باید به دنبال تیم بگردند. از آن جمع فقط کلمنت لنگله مدافع فرانسوی جدا شد و بقیه مازادها مقصدی برای خود پیدا نکردند. مارتین بریتویت، اسکار مینگزا، ساموئل اومتیتی و ریکی پوچ بازیکنانی هستند که در یک هفته گذشته اجازه داشتند تا برای خود باشگاه پیدا کنند و به همین خاطر با تاخیر به تمرینات اضافه شدند اما در نهایت مشتری پیدا نکردند. به این چهار نفر باید نتو دروازه بان ذخیره بارسلونا را اضافه کرد که البته او ترجیح داد که در تمرینات حضور پیدا کند.

ژاوی تصمیم گرفته است که این پنج نفر را از لیست تور بارسلونا در آمریکا که از شنبه آغاز می شود، خط بزند. در حقیقت ژاوی می خواهد نشان بدهد که به هیچ وجه روی این نفرات حساب نمی کند و آنها باید هر چه زودتر مقصدی جدید را برای خود مشخص کنند. میرالم پیانیچ دیگر بازیکنی است که آینده نامشخصی در بارسلونا دارد اما ژاوی هنوز در مورد وی تصمیم نهایی را نگرفته است.

پیدا کردن مشتری برای مازادهای بارسلونا مشکل است. به طور مثال اومتیتی در یک قدمی پیوستن به رن داشت اما باشگاه فرانسوی با توجه به مصدومیت های این بازیکن از انتقال عقب نشینی کرد. سلتا به خرید نتو علاقه مند است اما این بازیکن را فقط رایگان می خواهند در حالی که ریکی پوچ و مینگزا فعلا مشتری پیدا نکرده اند. شرایط بریتویت عجیب تر است چرا که اعلام کرده قصد جدایی ندارد.

4125