اولتیماتوم منچستریونایتد به رونالدو

اولتیماتوم منچستریونایتد به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو دوران سختی را در منچستریونایتد سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی در بازگشت به شیاطین سرخ فصل مشکلی را داشت چرا که این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و یکی از بدترین فصل های تاریخش را داشت. بازیکن پرتغالی با 24 گل و سه پاس گل، عملکرد قابل قبولی داشت اما عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا این بازیکن به جدایی فکر کند و بخواهد در تیمی بازی کند که در این تورنمنت حضور دارد.

منچستریونایتد از برنامه های کریستیانو خبر دارد اما سعی می کنند که با آرامش ماجرا را مدیریت کنند. بازیکن پرتغالی از یونایتد اجازه خواسته تا در کنار خانواده اش باشد و بدین ترتیب باشگاه به او  اجازه غیبت در بخش اول تور پیش فصل در تایلند را داده است اما حالا مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که شیاطین سرخ به این بازیکن اولتیماتوم داده اند.

دیلی میل گزارش داده است که باشگاه منچستریونایتد به شماره هفت خبر داده است که باید تا هفته آینده به تمرینات اضافه شود در غیر این صورت از بخش دوم تور تابستانی در استرالیا نیز خط خواهد خورد. سه شنبه یونایتد و لیورپول در بانکوک به مصاف هم می روند و بعد از آن شیاطین سرخ راهی استرالیا خواهند شد. البته به نظر می رسد که کریستین اریکسن در تور استرالیا حضور خواهد داشت و به عنوان چهره جدید شیاطین سرخ آماده خدمت به اریک تن هاگ خواهد بود.

4125