جزئیات و فرمول انجام معامله انتقال بازیکن ایتالیایی میلان به تیمی از سری‌آ

جزئیات و فرمول انجام معامله انتقال بازیکن ایتالیایی میلان به تیمی از سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - یک خبرنگار سرشناس ایتالیایی در گزارشی از تکمیل پروژه انتقال لورنزو کولومبو از باشگاه آث میلان به تیم تازه‌وارد به سری آ یعنی لچه صحبت کرده و درباره جزئیات و فرمول انجام این معامله بین مقامات و مدیران دو باشگاه ایتالیایی توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس رسانه‌های ایتالیایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، لورنزو کولومبو، بازیکن باشگاه آث میلان ایتالیا در یک قدمی پیوستن به تیم لچه قرار دارد که به تازگی مجددا به رقابت‌های سری آ ایتالیا راه یافته است و به این ترتیب، این مهاجم جوان روسونری دیگر جایی در برنامه‌های فصل آینده استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی و موفق باشگاه آث میلان نخواهد داشت.

لورنزو کولومبو رقابت‌های فصل گذشته را به صورت انتقالی با قراردادی قرضی در باشگاه اسپال ایتالیا پشت سر گذاشت که موفق شد در سی و چهار مسابقه با پیراهن باشگاه اسپال در میادین رقابت با رقبا و حریفان حاضر شود و در این تعداد مسابقه نیز توانست تا شش گل را به ثمر برساند.

جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی بر این باور می‌باشد که اسناد و مدارک این انتقال به زودی و در همین هفته بین دو مقامات و مدیران دو باشگاه میلان و لچه تکمیل خواهد شد. طبق این گزارش و بر همین اساس، فرمول انجام این معامله نیز قراردادی قرضی با درج گزینه بند اختیاری خرید دائمی خواهد بود که هم‌چنین این قرارداد دارای یک گزینه بند بازخرید برای مدیران آث میلان نیز می‌باشد.

باشگاه لچه ایتالیا موفق شده است که در پایان رقابت‌های فصل گذشته فوتبال ایتالیا به مسابقات سری آ در این کشور اروپایی صعود کند و این موضوع بدین معنا خواهد بود که لورنزو کولومبو، بازیکن سابق روسونری که حالا با امضای قراردادی قرضی در تیم لچه حضور دارد، هم‌چنان فرصت بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را خواهد داشت. به محض تکمیل تبادل اسناد، این بازیکن در تست‌های پزشکی شرکت و قرارداد قرضی و جدید خود را به امضا خواهد رساند.

لازم به ذکر است که بعد از انجام پروسه تغییر مالکیت در باشگاه میلان، مدیران فنی و ورزشی این باشگاه نیز قراردادهای خود را با مالکان جدید این باشگاه تمدید کردند تا برنامه‌های نقل و انتقالاتی روسونری در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش صورت گرفته انجام شود.

9404